کد خبر : 1601854 | 12 فروردين 1398 ساعت 10:00 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: برای شعار اخراج من تا آخر بازی صبر می‌کردید

ماتوریتزیو ساری که دیروز در جریان بازی چلسی مقابل کاردیف، در تمام طول مسابقه با شعارهای هواداران چلسی برای اخراجش مواجه بود، بعد از بازی به طعنه پیروزی چلسی را به آنها یادآوری کرد.

ساری: برای شعار اخراج من تا آخر بازی صبر می‌کردید

به گزارش "ورزش سه"،  در جریان بازی دیروز چلسی و کاردیف که با گل دقیقه 90+1 لوفتوس چیک با پیروزی 2-1 چلسی به پایان رسید، بخش بزرگی از هواداران چلسی در تمام طول مسابقه برای نشان دادن نارضایتی خود از ماتوریتزیو ساری، مدام علیه او شعار داده و خواهان اخراج او از تیم محبوب‌شان بودند.

 

اما وقتی در نهایت با گل وقت اضافه‌ی روبن لوفتوس چیک، چلسی پیروز از زمین بیرون آمد، ساری فرصت را مناسب دید تا از کسانی که 90 دقیقه علیه‌اش شعار داده بودند انتقام بگیرد. ساری لحن طعنه‌آمیز را برای پاسخ به هواداران چلسی انتخاب کرد و گفت بهتر بود معترضین تا پایان بازی سعی می‌کردند و بعد خواستار اخراج می‌شدند.

 

1394422

 

شعارها علیه ساری در زمین کاردیف، از همان شروع مسابقه آغاز شد ولی با پیش افتادن کاردیف در دقیقه 46 اوضاع برای ساری روی سکوها به مراتب بدتر شد. ساری که با پیروزی میلی‌میتری شاگردانش روحیه دوباره‌ای بدست آورده بود در پایان بازی گفت شعارها را شنیده است.

 

سرمربی چلسی به خبرنگاران گفت:" من 45 سال است به این مسائل عادت دارم. برای همین این واکنش‌ها را خیلی خوب می‌شناسم".

 

1394423

 

ساری اما برای اینکه منتقدین سکونشین خود را از طعنه‌هایش بی‌نصیب نگذارد در ادامه گفت:" شاید بهتر این بود که تا پایان مسابقه صبر می‌کردند و بعد خواستار اخراج می‌شدند. ولی همینطور که گفتم اینها برای من مساله مهمی نیست".

 

دیدگاه‌ها