کد خبر : 1601931 | 13 فروردين 1398 ساعت 09:32 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

امری: اوزیل آنطور بازی می‌کند که انتظار داریم

اونای امری، سرمربی آرسنال بعد از پیروزی 2-0 شاگردانش مقابل نیوکاسل که توپچی‌ها را به رتبه سوم جدول رساند از عملکرد آنها و به خصوص مسوت اوزیل تمجید کرد.

امری: اوزیل آنطور بازی می‌کند که انتظار داریم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در خانه خود، ورزشگاه اتحاد به مصاف نیوکاسل رفت و با گلهای آرون رمزی و الکساندر لاکازت موفق شد حریفش را 2-0 شکست داده و با 63 امتیاز، دو امتیاز بیشتر از تاتنهام، در رتبه سوم جدول لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد. اونای امری بعد از بازی از عملکرد شاگردانش، به خصوص از عملکرد مسوت اوزیل که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد تمجید کرد و گفت اوزیل حالا همانطور بازی می‌کند که می‌خواهم.

 

1394518

 

پیش از بازی دیروز، اوزیل که با اونای امری مشکلات زیادی داشت از اول ژانویه تنها در سه بازی به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته بود. امری در ماه فوریه از اوزیل به شدت انتقاد کرده بود و گفته بود او باید در تمرینها درست و حسابی تمرین کند بدون اینکه مصدوم شده یا بیمار شود. امری همچنین گفته بود از اوزیل به صورت چرخشی استفاده خواهد کرد.

 

اما اوزیل در جریان پیروزی دیروز آرسنال نقش مهمی داشت و امری در پایان بازی از عملکرد اوزیل و قرار گرفتن تیمش در رتبه سوم جدول آنقدر خوشحال بود که به ستایش از ستاره آلمانی تیمش پرداخت.

 

1394517

 

امری در این باره گفت:" من از بازی تمام بازیکنانم راضی‌ام. مسوت اوزیل با کیفیت بالایش به تیم ما کمک می‌کند و با تلاشی که دارد برای ما مهره مهمی شده است. او با مهارت‌های فردی و خلاقیت‌هایش گره‌های بازی را باز می‌کند و از ظرفیت بالای خود برای کمک کردن به تیم استفاده می‌کند".

 

 

دیدگاه‌ها