کد خبر : 1602170 | 14 فروردين 1398 ساعت 17:08 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط باشگاه پرسپولیس خوب است

عرب: فیفا پول قرارداد برانکو را پرداخت می کند

مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که با توجه به مطالبات این باشگاه از فیفا ، مراحل پرداخت مبلغ قرارداد برانکو مهیا شده است.

عرب: فیفا پول قرارداد برانکو را پرداخت می کند

به گزارش"ورزش سه" ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در شبکه ورزش حضور پیدا کرده درباره شرایط قرارداد سرمربی کروات این تیم صحبت کرد. مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه برانکو یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد گفت:« موفقیت با برنامه به دست می آید. برانکو یک مربی با برنامه است و ما به خاطر یک یا چند نتیجه قضاوت نمی کنیم. ما هدفمان این است که حتما با برانکو برای ادامه  همکاری در پرسپولیس به توافق برسیم.»


او با اشاره به شرایط مالی پرسپولیس هم گفت:« برای دریافت مطالباتی که بابت لیگ قهرمانان آسیا از ای اف سی و فیفا داریم کارهای لازم را انجام داده ایم. ما قصد داریم که این  مطالبات به صورت ارز خرج و آن ها را تبدیل به ریال نکنیم. به عنوان نمونه مطالبات دو بازیکن خارجی که از باشگاه طلب دارند را به صورت ارز از همین پول ها پرداخت می کنیم.»


عرب در ادامه درباره مطالبات برانکو هم گفت:« ما طلبی که از فیفا داریم را هم به همین شکل کارهایش را انجام دادیم و نامه اش را به آقای برانکو داده ایم که 500 هزاردلار به ایشان پرداخت شود.»


مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط این باشگاه گفت:« خداراشکر شرایطمان خوب است و هرجا به مشکل می خوریم ابتدا خدا و سپس هوادارانی که در سراسر ایران و جهان عاشق پرسپولیس هستند کمکمان می کنند. هواداران هستند که باعث می شوند خستگی مان در برود.»

دیدگاه‌ها