کد خبر : 1602663 | 16 فروردين 1398 ساعت 19:13 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت سرمربی ایتالیایی چلسی از مدافع یوونتوس

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی، دیدار این هفته تیمش مقابل وستهام را دشوار می داند.

حمایت سرمربی ایتالیایی چلسی از مدافع یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند و در این مسیر، این هفته به مصاف دیگر تیم لندنی یعنی وستهام خواهند رفت و ساری در خصوص این دیدار صحبت کرده است.

 

بازی این هفته چلسی: "دیدار با وستهام بسیار دشوار خواهد بود زیرا آنها اگرچه در فصل جاری دارای ثبات لازم نبوده اند، اما وستهام کیفیت بالایی داشته و می تواند حریف بسیار سختی برای چلسی باشد. ایجاد تغییر در ترکیب تیم دشوار است، اما در این مقطع از فصل من این احتمال را نیز در نظر می گیرم، زیرا چلسی تا اینجا 51 بار به میدان رفته و من تلاش می کنم از همه بازیکنان در ترکیب استفاده کنم.

 

1389272

 

مقطع پایانی فصل برای تمامی تیم ها بسیار دشوار خواهد بود اما چلسی تنها باید به بازی های پیش روی خودش فکر کند و ما تا آخرین ثانیه آخرین دیدار برای حضور در بین چهار تیم برتر لیگ مبارزه خواهیم کرد."

 

استادیوم جدید تاتنهام: "به نظر من چلسی نیز به یک استادیوم جدید نیاز دارد، اما من علاقه زیادی به استمفوردبریج دارم زیرا فضای فوق العاده ای حاکم بوده و هواداران خیلی به مستطیل سبز نزدیک هستند. در آخرین بازی چلسی، من از فضای استادیوم راضی بودم زیرا هواداران کنار تیم قرار داشته و 90 دقیقه چلسی را در مورد حمایت قرار دادند."

 

شرایط گونسالو ایگواین: "قبول دارم او باید از این هم بهتر شود اما ایگواین خود را با شرایط لیگ برتر وفق داده، چلسی هر سه روز یک بار بازی دارد و من خوشحالم که اولویه ژیرو نیز در شرایط خوبی قرار دارد."

 

لئوناردو بونوچی و مصاحبه اخیر: "من اطمینان دارم بونوچی مرتکب اشتباه شده، اما وی قصد داشته چیز دیگری بگوید و قطعا او بازیکنی نژادپرست نیست."

دیدگاه‌ها