کد خبر : 1602988 | 18 فروردين 1398 ساعت 02:00 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: رسیدن به چهارگانه غیرممکن است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 1-0 تیمش مقابل برایتون در نیمه نهایی جام حذفی، اعلام کرد که رسیدن به چهارگانه برای تیمش کار آسانی نیست.

گواردیولا: رسیدن به چهارگانه غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، تک گل گابریل ژسوس در دقیقه 4 بازی، سیتی را به فینال جام حذفی رساند. این در شرایطی است که این تیم یکی از دو مدعی اصلی فتح لیگ برتر است و به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ نیز راه یافته است. ضمن اینکه آنها با پیروزی مقابل چلسی در ضربات پنالتی، قهرمان جام اتحادیه نیز شدند.

با این وجود، گواردیولا معتقد است رسیدن به سه جام باقی مانده و به پایان رساندن فصل با 4 جام، کار آسانی نخواهد بود.

او به خبرنگاران گفت:" من می خواهم چیزی را به شما بگویم، تقریبا غیرممکن است که به چهارگانه برسیم. ماندن در همه رقابت ها تا این مقطع، خود شبیه معجزه است؛ کار شگفت انگیزی که این بازیکنان انجام دادند."

 

1395914

 

سیتی فصل گذشته با 100 امتیاز قهرمان لیگ برتر شد و گواردیولا معتقد است مغرور نشدن، دلیل اصلی در کورس قرار داشتن تیمش در همه رقابت هاست:" سال بعد از قهرمانی، در حالی که ممکن است تمایل به مغرور یا از خود راضی شدن پیدا کنید، ما هنوز در کورس هستیم.

به همین دلیل است آنچه که این بازیکنان تا به حال انجام داده اند، شگفت انگیز است. ما در هر بازی، بازیکنانی را ازدست می دهیم اما وقتی بازی های زیادی انجام می دهید، این طبیعی است. ما می خواهیم تا پایان فصل، در هر بازی تمام تلاش مان را بکنیم."

دیدگاه‌ها