کد خبر : 1602992 | 18 فروردين 1398 ساعت 09:18 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: این پیروزی باید مرجعی برای آینده بایرن باشد

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی مقتدرانه 5-0 شاگردانش مقابل بوروسیا دورتموند با تحسین از عملکرد بازیکنان بایرن گفت عملکرد بایرن در این بازی باید مرجع این تیم در آینده باشد.

کوواچ: این پیروزی باید مرجعی برای آینده بایرن باشد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نیکو کوواچ دیروز در ورزشگاه خانگی‌شان آلیانز آرنا در حالی در هفته بیست و هشتم بوندس‌لیگا به مصاف بوروسیا دورتموند رفتند که با اختلاف یک امتیاز پشت سر این تیم در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند. رقابت تنگاتنگ دو تیم در صدر جدول، صدمین کلاسیکر آلمان را به جدالی بسیار حساس تبدیل کرده بود ولی در پایان باواریایی‌ها توانستند با ارائه یک بازی برتر، پیروزی عجیب و غریبی رقم بزنند و با تحقیر زردپوشان دورتموند، با پیروزی 5-0 به کار خود در این مسابقه خاتمه دهند.

 

1395919

 

نیکو کوواچ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما در اوایل فصل هم بازی‌هایی مثل بازی امروز انجام داده بودیم. پیروزی در بازی‌ای به این مهمی، با این اقتدار واقعا لذت‌بخش است. این عملکرد باید از این به بعد مرجعی برای تیم ما باشد".

 

کوواچ در ادامه گفت:" ما قبل از بازی می‌دانستیم که می‌خواهیم از ابتدا حمله کنیم تا هواداران متوجه شوند که می‌دانیم در این بازی صاحب‌خانه هستیم و فرق بازی در زمین خودی با زمین حریف را می‌دانیم. کاری که در مقابل لیورپول نکرده بودیم و از این بابت هنوز که هنوز است ناراحتیم. هواداران بایرن از ما می‌خواهند در بازی‌های خانگی حاکم مطلق باشیم و بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم. اتفاقی که امروز افتاد و توانستیم با این بازی دل هواداران‌مان را بدست بیاوریم".

 

 

 

دیدگاه‌ها