کد خبر : 1602995 | 18 فروردين 1398 ساعت 09:35 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

فاوره: تمرکز بیش از حد روی قهرمانی کار دست‌مان داد

بعد از شکست سنگین 5-0 مقابل بایرن مونیخ در صدمین کلاسیکر تاریخ بوندس‌لیگا، لوسین فاوره، سرمربی دورتموند گفت تیمش بیش از حد به قهرمانی فکر می‌کرده و همین عامل شکستش بوده.

فاوره: تمرکز بیش از حد روی قهرمانی کار دست‌مان داد

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند تا دیروز قبل از به صدا در آمدن سوت دیدار بزرگ دو تیم اول فوتبال باشگاهی آلمان، در آلیانز آرنا، با دو امتیاز بیشتر نسبت به بایرن مونیخ، صدرنشین بوندس‌لیگا بود و بازیکنان و کادر فنی این تیم امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری داشتند. اما 90 دقیقه بعد، زمانی که سوت پایان بازی به صدا درآمد همه امیدهای دورتموندی‌ها دود شده و به هوا رفته بود.

 

چرا که شاگردان لوسین فاوره در مقابل بایرن مونیخ هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و درحالیکه کاملا مقهور بازی برتر شاگردان نیکو کوواچ بودند در حساس‌ترین بازی فصل، مقابل حریفی که حتی شکست با اختلاف یک یا دو گل مقابل آن می‌تواند برای هواداران دورتموند تلخ باشد، با دریافت 5 گل شکست خورده و تحقیر شده بودند.

 

1381856

 

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند در پایان دیدار دیروز گفت:" درک شکست 5-0 واقعا سخت است ولی این شکست واقعاً حق ما بود. به همکارم نیکو کوواچ تبریک می‌گویم".

 

سرمربی دورتموند در ادامه گفت:" در این هیچ شکی نیست که این بازی برای ما یک درس بزرگ بود. ما این فرصت را داشتیم که گل اول بازی را بزنیم، اتفاقی که می‌توانست سرنوشت این دیدار را به کل تغییر دهد".

 

فاوره در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" بعد از آن بود که بایرن با سرعت بیشتر و حرکات و جابجایی‌های بهتر در مناطق مختلف زمین توانست حاکم توپ و میدان شود. آنها در سطحی بالاتر از ما بازی کردند. بله این برای ما یک درس بود. وقتی در نیمه دوم نتیجه 4-0 شد دیگر بازگشت واقعا دشوار و عملا غیرممکن شده بود".

 

سرمربی دورتموند در ادامه گفت:" حالا باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم. شاید امروز بیش از حد روی پیروزی بر بایرن تمرکز کرده بودیم و تمرکز بیش از حد به فتح جام قهرمانی باعث شد این اتفاق برایمان بیفتد".

 

دیدگاه‌ها