کد خبر : 1603014 | 18 فروردين 1398 ساعت 10:57 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ستاره های بایرن به پیروزی مقابل دورتموند

بایرن مونیخ دیروز در صدمین کلاسیکر فوتبال آلمان، رقیب بزرگ خود بوروسیا دورتموند را با پیروزی 5-0 تحقیر کرد تا بایرنی‌ها بعد از بازی خوشحال‌ترین ساکنین زمین باشند.

واکنش ستاره های بایرن به پیروزی مقابل دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیروز در حالی در خانه خود، آلیانز آرنا، به مصاف زردپوشان بوروسیا دورتموند رفت که دورتموندی‌ها در آغاز هفته بیست و هشتم بوندس‌لیگا با یک امتیاز بیشتر نسبت به بایرن صدرنشین بودند و خود را بخت اول قهرمانی امسال می‌دانستند. اما شاگردان نیکو کوواچ با ارائه یک بازی کاملا برتر موفق شدند با دو گل از رابرت لواندوفسکی و سه گل از متس هوملس، خاوی مارتینز و سرژ گنابری، زردپوشان وستفالیا را 5-0 در هم بشکنند.

 

بعد از این پیروزی بزرگ در دربی اول فوتبال آلمان، نه تنها هواداران بایرن در آلمان و سراسر دنیا بلکه بازیکنان این تیم از جمله خوشحال‌ترین ساکنین روی زمین بودند. ستاره‌های بایرن در میکسدزون ورزشگاه در حالی با استقبال خبرنگاران مواجه شدند که لبخند شادی و رضایت حتی برای یک لحظه از روی لبهایشان محو نمی‌شد.

 

1395937

 

رابرت لواندوفسکی، ماشین گلزنی بایرن که دو گل او در بازی دیشب نقش مهمی در پیروزی درخشان باواریایی‌ها داشت به خبرنگاران گفت:" من از نحوه بازی امروزمان خیلی راضی هستم. همینطور از اینکه توانستم دو گل بزنم و بخشی از پیروزی بزرگ بایرن باشم. وقتی ما مثل امروز بازی می‌کنیم همه بازیکنان از اینکه عضو باشگاه بایرن مونیخ هستند لذت می‌برند و افتخار می‌کنند".

 

1395938

 

مانوئل نویر، دروازه‌بان کارکشته بایرن هم به خبرنگاران گفت:" عملکرد امروز ما فوق‌العاده بود. از این بابت خیلی خوشحالیم. تک تک بازیکنان ما چه در دفاع و چه در حمله عالی بازی کردند و اتحادی که امروز در تیم دیدیم مثال‌زدنی بود. برتری مطلق در این بازی مال ما بود. این اولین بازی امسال است که دقیقاً همانطور که ما می‌خواستیم پیش رفت. مدتها بود که منتظر چنین بازی‌ای بودیم".

 

1395935

 

توماس مولر، مهاجم بایرن هم در میکسدزون به خبرنگاران گفت:" حس بی‌نظیری است. ولی فصل هنوز به پایان نرسیده. ما الان یک امتیاز جلو هستیم و می‌دانیم که برای قهرمانی باید به بازی‌های خوب‌مان ادامه بدهیم. ولی این پیروزی علامتی بود که به تیم‌های دیگر دادیم و گفتیم منتظر باشید که بایرن مقتدر در راه است".

 

دیدگاه‌ها