کد خبر : 1603111 | 18 فروردين 1398 ساعت 15:40 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: امیدورام در رئال ماندنی شوم

فده والورده، هافبک اروگوئه ای رئال مادرید از تمایلش برای ماندن در این باشگاه خبر داد.

والورده: امیدورام در رئال ماندنی شوم

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده از تیم دوم رئال مادرید کارش را شروع کرد و پس از یک فصل حضور قرضی در لاکرونیا به رئال بازگشت. او در زمان سانتی سولاری مورد اعتماد این مربی قرار داشت و با بازگشت زیدان، او توانسته نظر مساعد این مربی را هم جلب کند و روز گذشته از ابتدا برابر ایبار به میدان رفت و تا انتها نیز در زمین ماند.

 

والورده در پایان بازی گفت:« هر جا مربی بخواهد، بدون مشکل بازی می کنم. اینجا رئال است و باید در هر بازی با پیروزی پا به میدان گذاشت. تحت هیچ شرایطی بی انگیزه نشده ایم و می خواهیم فصل را به خوبی تمام کنیم. بودن در رئال به هر بازیکنی انرژی و قدرت می دهد. به پوشیدن پیراهن رئال افتخار می کنم.»

 

والورده در مورد زیدان گفت:« زیر نظر  سولاری و حالا زیدان برای رئال بازی کرده ام و همیشه سعی کرده ام کاری که مربیان می خواهند را به درستی انجام دهم و از فرصت هایی که نصیبم می شود، به خوبی استفاده ببرم. وقتی رضایت مربیان را جلب می کنید، اتفاقی لذت بخش است.»

 

آینده:« دوست دارم در رئال بمانم؛ چون همیشه رویای بازی در این تیم را داشتم. به این آرزو رسیده ام و همیشه سعی کردم، تمام توانم را در زمین بگذارم. اگر من را هم نخواهند، وجدانم راحت است که تمام تلاشم را کرده ام. در مورد آینده من، باشگاه و سرمربی تصمیم گیرنده خواهند بود. امیدوارم فصل بعد هم در رئال بمانم.»

 

دیدگاه‌ها