کد خبر : 1603234 | 19 فروردين 1398 ساعت 09:38 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری توخل با خبرنگار: لباس حریف ما را پوشیده‌ای

توماس توخل، سرمربی PSG بعد از تساوی تیمش مقابل استراسبورگ که قهرمانی‌اش را در لوشامپیونا به تعویق انداخت، در کنفرانس خبری بعد از بازی با یک خبرنگار درگیری لفظی پیدا کرد.

درگیری توخل با خبرنگار: لباس حریف ما را پوشیده‌ای

به گزارش "ورزش سه"،  توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، دیروز بعد از تساوی 2-2 شاگردانش مقابل استراسبورگ، تساوی‌ای که باعث شد قهرمانی زودهنگام PSG به تعویق بیفتد، وقتی در کنفرانس خبری بعد از بازی با یک خبرنگار فرانسوی روبرو شد که لباس استراسبورگ را پوشیده بود و از او سوال می‌پرسید، عصبانی شد و با این خبرنگار درگیری لفظی پیدا کرد.

 

1396161

 

لورن پاگانلی، خبرنگار فرانسوی بعد از بازی پرهیجان و پربرخورد PSG و استراسبورگ، پیراهن دیمیتری لینارد، دروازه‌بان استراسبورگ را از او گرفته و به تن کرده بود.

 

توخل وقتی در کنفرانس خبری بعد از بازی پاگانلی را دید با عصبانیت رو به او کرد و گفت:" تو خبرنگاری ولی لباس یکی از تیمها را می‌پوشی؟ حتما الان به دروغ می‌گویی این کار را نکرده‌ای ولی من خودم تو را دیدم. دفعه دیگر هرگز از این اتفاق‌ها نمی‌افتد. من دیگر با تو صحبت نخواهم کرد".

 

پاری سن ژرمن با تساوی دیروز، حالا باید دست‌کم تا بازی‌اش با لیل که روز 14 آوریل در خانه حریف برگزار می‌شود منتظر بماند تا شاید بتواند قهرمانی‌اش در لوشامپیونا را زودتر از موعد قطعی کند. پاری سن ژرمنی‌ها انتظار داشتند دیروز در خانه خود با پیروزی مقابل استراسبورگ، قهرمانی‌شان را در خانه خود قطعی کرده و با هواداران‌شان جشن بگیرند. شاید علت عصبانیت توخل بعد از بازی و درگیری‌اش با خبرنگار فرانسوی به همین بازمی‌گشت.

 

دیدگاه‌ها