کد خبر : 1603237 | 19 فروردين 1398 ساعت 10:02 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماتوئیدی: نژادپرست‌های استادیومی را مجازات کنید

بلیز ماتوئیدی، ستاره یوونتوس می‌گوید برای ریشه‌کن شدن نژادپرستی از استادیوم‌های فوتبال، نژادپرستانی که از آنها با عنوان احمق یاد کرد باید با مجازات روبرو شوند.

ماتوئیدی: نژادپرست‌های استادیومی را مجازات کنید

به گزارش "ورزش سه"، بلیز ماتوئیدی، ستاره آفریقایی‌تبار یوونتوس بارها و بارها در ورزشگاه‌های فوتبال با شعارهای نژادپرستانه و تقلیدهای صدای میمون که او را هدف گرفته مواجه شده است. ماتوئیدی حالا می‌گوید کاسه صبر فوتبالیست‌های سیاه‌پوست لبریز شده و برای ریشه کن کردن نژادپرستی از استادیوم‌های فوتبال باید کسانی که مرتکب این توهین‌ها می‌شوند و ماتوئیدی از آنها با عنوان احمق یاد می‌کند را مجازات کرد.

 

1396166

 

صحبت‌های ماتوئیدی بعد از آن ایراد می‌شود که مویس کین هم‌تیمی او همین اواخر در جریان پیروزی 2-0 تیمش مقابل کالیاری با شعارهای شدید نژادپرستان روبرو شد. این ماجرا به خصوص بعد از اظهارنظرهای جنجالی هم‌تیمی کین درباره شادی بعد از گل او به جنجالی تمام‌عیار در ایتالیا و دنیای فوتبال تبدیل شد.

 

ماتوئیدی اما می‌گوید:" این وضعیت خیلی ناراحت‌کننده است چون همان شرایط پارسال در همان استادیوم برای من هم تکرار شد. هر وقت پایم به توپ می‌خورد سر و صدای میمون درمی‌آورند. امسال هم هر وقت کین در مقابل دروازه حریف صاحب موقعیت می‌شد این صداها به گوش می‌رسید، این نکته مهمی است که نشان می‌دهد آنها برای خراب کردن بازی ما این کارها را می‌کنند".

 

ماتوئیدی در ادامه صحبت‌هایش گفت:" کسانی که شعارهای نژادپرستانه می‌دهند واقعا احمق هستند که وقتی به استادیوم می‌آیند به جز این حماقت‌ها هیچ کار دیگری از دست‌شان برنمی‌آید. راه‌حل فقط مجازات کردن آنها است".

 

 

دیدگاه‌ها