کد خبر : 1603535 | 20 فروردين 1398 ساعت 11:29 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

گاریدو: در دور برگشت می توانیم امتیازات را جمع کنیم

امید سرمربی حریف استقلال به صعود از گروه

سرمربی العین امارات از عملکرد بازیکنانش مقابل الدحیل تمجید و ابراز امیدواری کرد در دور برگشت اتفاقات بهتری رخ بدهد.

امید سرمربی حریف استقلال به صعود از گروه

به گزارش "ورزش‌سه"، العین امارات شب گذشته در حالی که تا دقیقه 32 با دو گل از الدحیل قطر عقب افتاده بود، در نهایت موفق شد بازی را برگرداند و یک تساوی باارزش بیرون از خانه به دست آورد. کارلوس گاریدو سرمربی العین درباره این مسابقه عنوان کرد: همانطور که انتظار داشتیم، بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. با این حال در طول مسابقه دیدیم که یک روحیه جنگندگی و امیدواری در بازیکنان ما وجود داشت تا با بهترین نتیجه از زمین خارج شویم.


وی ادامه داد: باید از بازیکنانم تشکر کنم که سطح بالایی از فوتبال را به نمایش گذاشتند و توانستند بعد از دریافت دو گل خیلی خوب به بازی برگردند. به خصوص دروازه بان ما خالد عیسی که نمایش خوبی داشت و در کسب این نتیجه موثر عمل کرد. بازیکنان ما نشان دادند احساس مسئولیت بالایی دارند و می توانند نتایج خوبی کسب کنند.


سرمربی العین با اشاره به بازی الدحیل تاکید کرد: خروج از زمین الدحیل که در حضور هوادارانش بازی می کرد، با یک امتیاز اتفاق مثبتی است که آن را به دست آوردیم. حالا تلاش می کنیم در بازی برگشت پیروز از زمین خارج شویم.


گاریدو درباره اینکه اعضای تیم الدحیل ادعا کرده اند نتیجه تساوی عادلانه نبوده گفت: من فکر می کنم تساوی منصفانه بود. درست است که الدحیل فرصت های گلزنی بیشتری داشت اما ما نیز موقعیت های گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.


گفتنی است؛ العین امارات در گروه C لیگ قهرمانان آسیا با استقلال ایران، الهلال عربستان و الدحیل قطر همگروه است. در این گروه الهلال با 6 امتیاز صدرنشین است، الدحیل و استقلال 4 امتیازی اند و رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند و العین با 2 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها