کد خبر : 1603715 | 20 فروردين 1398 ساعت 22:54 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

خلیل‌زاده: زمین نداریم ولی حرف نمی‌زنیم

مدافع پرسپولیس از کمبود امکانات و زمین تمرین این تیم ابراز گلایه کرد.

خلیل‌زاده: زمین نداریم ولی حرف نمی‌زنیم

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل‌زاده پس از برتری پرسپولیس مقابل الاهلی و صحبت‌هایی که هم‌تیمی‌هایش پس از گل قیچی به او زدند، اظهار کرد: بازیکنان بعد از گل به من گفتند خودتی، گفتم خودمم؛ پس چه کسی است؟ دومین قیچی هم می‌توانست تبدیل به گل شود ولی نور پروژکتور ورزشگاه مستقیم در چشمم بود و جهت توپ را ندیدم.

 

او ادامه داد: در تمام بازی‌های پرسپولیس انگیزه دارم و تفاوتی ندارد چه حریفی مقابل ما است؛ از جان برای تیمم مایه می‌گذارم و امیدوار هستم هرچه خیر است برای تیمم رخ بدهد.

 

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه اتفاق خاصی در بازی‌های آسیایی گذشته ما نیفتاده بود، گفت: همه تیم‌ها سه یا چهار امتیاز داشتند و با یک برد جایگاه جدولی تیم‌ها جابه جا می‌شد؛ امیدوار هستم در بازی بعد به برد برسیم و به صعود امیدوارتر شویم.

 

خلیل‌زاده اضافه کرد: هر بازیکن پرسپولیس تلاش می‌کند بهترین عملکرد را داشته باشد تا در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا موفق شویم.

 

او یادآور شد: نظر سرمربی تیم ملی بود که من نباشم؛ همیشه گفتم برای تیمم پرسپولیس با تمام وجود و هرچه در بدنم است، مایه می‌گذارم.

 

مدافع پرسپولیس با تاکید بر اینکه زمین تمرین نداریم، ابراز کرد: هر شرایطی باشد و چه زمین داشته باشیم یا خیر، بازی خودمان را می‌کنیم ولی با این وضعیت مصدوم می‌دهیم؛ باید زمین تمرین و امکانات خوبی داشته باشیم؛ هنوز درصد دریافتی ما به 50 نرسیده است؛ حتی آقای برانکو مشکلات مالی دارد و امیدوار هستم این مسائل حل شود و بازیکنان با خیال راحت کار کنند؛ ما الان پول نگرفتیم و مصاحبه نمی‌کنیم ولی با تمام وجود برای تیممان بازی می‌کنیم؛ امیدوار هستم به این مشکلات رسیدگی شود؛ لطفا آقای وزیر ورزش از ما حمایت کنند.

دیدگاه‌ها