کد خبر : 1603753 | 21 فروردين 1398 ساعت 09:40 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: مقابل تاتنهام خوب بازی کردیم و باختیم

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، بعد از شکست دیشب تیمش مقابل تاتنهام از تصمیم خود در ارنج تیم و نیمکت‌نشین کردن کوین دی‌بروین در این بازی دفاع کرده و گفت سیتی بازی خوبی ارائه داده است.

گواردیولا: مقابل تاتنهام خوب بازی کردیم و باختیم

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا که بعد از شکست دیشب تیمش مقابل تاتنهام در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انتقاداتی مواجه شده است، انتقاداتی که بخش عمده آنها حول تصمیم پپ در ارنج تیمش در این بازی و به خصوص عدم استفاده از کوین دی‌بروین می‌گردد، بعد از بازی تایید کرد که دی‌بروین را به دلایل تاکتیکی در این بازی نیمکت‌نشین کرده. گواردیولا انتقادات را رد کرده و گفت شاگردانش بازی خوبی ارائه داده‌اند.

 

گواردیولا تصمیم گرفته بود در خط میانی از ایلکای گوندوگان و فرناندینیو در کنار داوید سیلوا استفاده کند ولی نقشه‌ی پپ باعث شد سیتی از دقیقه 47 به بعد حتی یک شوت به چارچوب دروازه تاتنها نداشته باشد تا در نهایت با گل سون هیونگ مین در دقیقه 78 در مقابل تاتنهام شکست بخورد.

 

1396673

 

گواردیولا بعد از بازی گفت:" من تصمیم گرفتم در آن پست با دو هافبک درگیرشونده بازی کنم تا کمربند میانی ما استواری بیشتری داشته باشد. بله استفاده از بازیکنان دیگر در آن پست تصمیم من بود و می‌دانم نیمکت‌نشینی در این بازی برای دی‌بروین سخت بوده است".

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" ما حالا می‌دانیم که چکار باید بکنیم. به نظر من شاهد بازی خیلی خوبی بودیم. ما از ابتدا آنها را کنترل کردیم و موقعیت‌های خیلی خوبی هم بدست آوردیم. در رقابتهایی به این سطح بالایی باید از این موقعیت‌ها استفاده کرد. ولی حالا این بازی تمام شده و ما یک بازی دیگر، یک فرصت دیگر در پیش داریم. اصل ماجرا این است".

 

گواردیولا در ادامه اضافه کرد:" آنها در ضدحمله چند فرصتی داشتند ولی ما بودیم که بازی را در کنترل داشتیم و بازی خیلی خوبی انجام دادیم. اگر در نهایت نتوانیم به مراحل بالاتر این رقابتها راه پیدا کنیم علتش به دلیل دشواری چالشی است که در این سطح فوتبال دنیا همه تیمها با آن روبرو هستند. این یک واقعیت است. من وقتی تیمم خوب بازی نمی‌کند این را قبول می‌کنم و به زبان می‌آورم ولی امروز معتقد نیستم که خوب بازی نکرده‌ایم".

 

 

 

دیدگاه‌ها