کد خبر : 1603758 | 21 فروردين 1398 ساعت 10:00 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: نگرانم هری کین را تا آخر فصل از دست بدهیم

مائوریسیو پوچتینو، بعد از پیروزی 1-0 شاگردانش مقابل منچسترسیتی از عملکرد تیمش ستایش کرد و ضمن انتقاد از داوری بازی گفت نگران است هری کین را به دلیل مصدومیت تا پایان فصل از دست بدهد.

پوچتینو: نگرانم هری کین را تا آخر فصل از دست بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام بعد از پیروزی مهم دیروز شاگردانش مقابل منچسترسیتی در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان، بعد از بازی در حالی مقابل خبرنگاران قرار گرفت که به وضوح از نتیجه کسب شده توسط تیمش راضی بود. پوچتینو در کنفرانس خبری بعد از بازی علاوه بر ستایش از شاگردانش به دلیل ارائه یک بازی خوب و پیروزی مقابل سیتی، از داوری این بازی انتقاد کرد و در نهایت به موضوع مصدومیت و خروج هری کین از میدان پرداخت و گفت این احتمال وجود دارد که کین تا پایان فصل نتواند دیگر برای تاتنهام به میدان برود.

 

پوچتینو در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت:" من نگران این هستم که هری کین دیگر تا پایان فصل نتواند برای ما بازی کند. امیدواریم مساله مهمی نباشد و هری بتواند هر چه زودتر سلامتش را بازیافته و به تیم برگردد. قوزک پای هری کین پیچ خورده و مشکل اینجا است که احتمال دارد این مساله دوباره روی رباط‌های او تاثیر بد گذاشته باشد. ما این را ظرف چند روز آینده بررسی کرده و نتیجه نهایی را مشخص خواهیم کرد. بله خیلی ناراحت‌کننده است ولی خب، چه می‌شود کرد".

 

1396675

 

سرمربی تاتنهام سپس به انتقاد از عملکرد داور بازی پرداخت و در پاسخ به سوالی درباره گفتگویش با دلف، بازیکن منچسترسیتی در کنار زمین گفت:" به او گفتم شانس آورده که توسط داور اخراج نشده. به نظر من که آن صحنه می‌توانست یک کارت قرمز مستقیم داشته باشد. البته به نظر من هر دو بازیکن برای رسیدن به توپ می‌جنگیدند و نیت سوئی برای آسیب زدن به هم نداشتند. مکالمه من با دلف خیلی دوستانه بود".

 

اما پوچتینو درباره پنالتی اعلام شده به نفع سیتی که توسط آگوئرو از دست رفت هم از داور انتقاد کرد و گفت:" می‌دانم از فصل آینده هر توپی که در محوطه جریمه به دست یا بازوی بازیکنها برخورد کند پنالتی گرفته خواهد شد. این مساله مهمی است که روح فوتبال را نابود می‌کند. پروتکل داوری در این مورد باید روشن و شفاف باشد. چون در غیر اینصورت مشکلات زیادی در فوتبال بوجود خواهد آورد".

 

دیدگاه‌ها