کد خبر : 1603794 | 21 فروردين 1398 ساعت 11:22 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

سون: اگر منچسترسیتی قوی است ما هم قوی هستیم

سون، ستاره کره‌ای که پیروزی دیروز تاتنهام مقابل منچسترسیتی با گل او بدست آمد می‌گوید سیتی یکی از بهترین تیم‌های دنیا است ولی تاتنهام هم در همان سطح است و می‌تواند از سد منچسترسیتی عبور کند.

سون: اگر منچسترسیتی قوی است ما هم قوی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام که اسپرز دیروز با گل او موفق شد در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان از سد منچسترسیتی عبور کند، می‌گوید با اینکه تاتنهام برای عبور از شاگردان گواردیولا هنوز یک نبرد دیگر در پیش دارد ولی ثابت کرده که توان به چالش کشیدن سیتی را دارد و می‌تواند از این تیم عبور کند.

 

1394155

 

سون در پایان پیروزی دیروز تاتنهام مقابل شاگردان گواردیولا گفت:" منچسترسیتی تیم بزرگی است. ولی ما هر دو تیمهای خیلی قوی‌ای هستیم و به همین علت، اینکه جدال ما سخت و دشوار باشد کاملا طبیعی است. منچسترسیتی یکی از بهترین تیم‌های دنیا است ولی ما هم یکی از بهترین تیم‌های دنیا هستیم".

 

ستاره کره‌ای تاتنهام در ادامه گفت:" پیروزی مقابل سیتی، به خصوص در این استادیوم تازه‌ساز برای ما خیلی مهم و باارزش بود. این دومین بازی ما در این استادیوم بود و من موفق شدم دومین گل خودم در دومین بازی پیاپی را بزنم. مهم این است که ما پیروز شدیم و توانستیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم. این از هر چیز دیگری مهمتر است".

 

سون در ادامه گفت:" بازی خیلی سخت و پرتنش بود. فکر کنم همه کسانی که بازی را تماشا کردند به اندازه ما از این بازی لذت برده باشند".

 

دیدگاه‌ها