کد خبر : 1604018 | 22 فروردين 1398 ساعت 12:07 | 73K بازدید | 0 دیدگاه

بینی متورم مسی، سوژه بازگشت بارسلونا(عکس)

لیونل مسی بعد از بازگشت تیم بارسلونا به اسپانیا، در فرودگاه این شهر با وجود تورم از ناحیه بینی ناشی از ضربه خوردن در بازی دیشب بارسا و منچستریونایتد، با چهره‌ای خندان مقابل عکاسان قرار گرفت.

بینی متورم مسی، سوژه بازگشت بارسلونا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی 1-0 بارسلونا بر منچستریونایتد که دیشب در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در اولدترافورد اتفاق افتاد، درگیری لیونل مسی و کریس اسمالینگ که به جاری شدن خون از بینی لیونل مسی منجر شده بود یکی از اتفاقات خبرساز بازی بود.

 

1397034

 

به همین علت در زمان بازگشت تیم بارسلونا به کاتالونیا، خبرنگاران و عکاسان بسیاری در فرودگاه حاضر بودند تا علاوه بر تهیه گزارش از بازگشت بارسا به خانه، از آخرین وضعیت مسی گزارش تهیه کنند.

 

مسی دیروز بعد از درگیری با اسمالینگ در جریان بازی، به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفت و به میدان بازگشت و تا پایان در زمین حاضر بود و بازی کرد. مسی دیشب در فرودگاه شهر بارسلونا با بینی متورم در مقابل دوربین‌ها ایستاد هر چند از روحیه بالایی برخوردار بود.

 

1397029

 

لوئیس سوارز، ستاره دیگر بارسلونا از دیگر سوژه‌های مورد علاقه عکاسان بود که در فرودگاه بارسلونا با یک کلاه بیس‌بال و کیف مسافرتی به تصویر کشیده شد.

 

1397033

 

تنها گل بارسلونا روی همکاری مسی و سوارز به ثمر رسید. این مسی بود که پاس زیبایی به سوارز داد   تا او با ضربه سر توپ را روانه دروازه یونایتد کند ولی ضربه سر مهاجم اروگوئه‌ای توسط لوک شاو وارد دروازه یونایتد شد تا تک‌گل این بازی، به عنوان گل به خودی، به نام شاو ثبت شود.

 

1397030

 

 

 

دیدگاه‌ها