کد خبر : 1604096 | 22 فروردين 1398 ساعت 18:45 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاسیمیرو:

درهای رئال به روی هازارد و پوگبا باز است

ستاره برزیلی، ورود پل پوگبا و ادن هازارد به رئال مادرید را اتفاقی خوب برای باشگاه می داند.

درهای رئال به روی هازارد و پوگبا باز است

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از یک فصل فاجعه بار، در صدد تقویت خود برای فصل بعد است. گفته می شود که ادن هازارد و پل پوگبا جدی ترین گزینه های رئال در نقل و انتقالات تابستانی هستند؛ هرچند که رقم انتقال هر دو بازیکن بالا خواهد بود.

 

 

1396818

 

 

کاسیمیرو، هافبک دفاعی برزیلی رئال در رابطه با این شایعات گفت:« در رئال باید بهترین های دنیا حضور داشته باشند. البته در نهایت سران باشگاه تصمیم می گیرند چه بازیکنانی را به خدمت بگیرند. هازارد و پوگبا دو بازیکن بسیار بزرگ هستند و شایستگی لازم برای پوشیدن پیراهن رئال را دارند.

 

 

1396507

 

 

پوگبا بازیکنی چند پسته است و حضور او تداخلی در کار بازیکنی ایجاد نمی کند. او بازیکن بزرگی است و می تواند به خوبی خودش را با هر تیمی وفق دهد. اگر او و هازارد به رئال بیایند، به آنها خوش آمد خواهیم گفت. درهای رئال به روی هر دو باز است اما پوگبا بازیکن یونایتد است و هازارد هم بازیکن چلسی و باید به این قضیه احترام گذاشت.»

 

کاسیمیرو در مورد شایعات علاقه رئال به نیمار نیز گفت:« این را باید از رئیس باشگاه بپرسید. نیمار فوتبالیست بسیار بزرگی است. او بازیکنی غیر قابل بحث است و می تواند در هر تیم بزرگی بازی کند اما در هر صورت او الان برای پی اس جی بازی می کند.»

 

دیدگاه‌ها