کد خبر : 1604171 | 23 فروردين 1398 ساعت 09:37 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

امری: نباید دچار اعتماد به نفس کاذب شویم

شاگردان اونای امری، دیشب در استادیوم امیریتس، ناپولی را در بازی رفت یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ با دو گل از پیش رو برداشتند تا امری از شانس بالای تیمش برای صعود صحبت کند.

امری: نباید دچار اعتماد به نفس کاذب شویم

به گزارش "ورزش سه"، خانه آرسنال در لندن، استادیوم امیریتس، دیشب میزبان جدال توپچی‌های لندن و آبی‌های ناپولی بود که در نهایت با پیروزی 2-0 شاگردان اونای امری به پایان رسید تا  آرسنال، دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا را با یک نتیجه بسیار خوب پشت سر بگذارد.

 

1397229

 

اونای امری بعد از بازی از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و با صحبت‌هایش نشان داد که با کسب این نتیجه امید زیادی برای صعود به نیمه‌نهایی دارد. علت خوش‌بینی امری از یک سو این است که آرسنال در 9 بار اخیری که در مراحل حذفی رقابتهای اروپایی حضور داشته، هشت بار موفق به صعود به مرحله بعدی شده است.

 

از سوی دیگر، این واقعیت که ناپولی موفق نشد دیشب در زمین آرسنال به گل دست یابد، شانس شاگردان امری را بیشتر می‌کند. دیشب لورنزو اینسینیه و پیوتر زیلینسکی دو فرصت بزرگ برای گلزنی را از دست دادند تا ناپولی بدون گل زده در خانه حریف به خانه برگردد.

 

امری در پایان بازی گفت:" این نتیجه خوبی است. ما برای ناپولی احترام زیادی قائلیم و می‌دانیم در خانه‌اش بسیار قدرتمند است. ولی ما در این 90 دقیقه موفق شدیم نقشه خودمان را تحمیل کنیم و نتیجه‌ای عالی بدست بیاوریم".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" امروز در دقایقی دچار مشکل شدیم و آنها توانستند کنترل را بدست بگیرند و چند فرصت خلق کنند ولی هر طور شده توانستیم حریف را کنترل کنیم و بازی را با پیروزی شیرین به پایان برسانیم. می‌دانیم که 90 دقیقه دیگر باقی مانده و بازی برگشت، فضای دیگری دارد. باید تمرکز داشته باشیم و دچار اعتماد به نفس کاذب نشویم. باید به حریف احترام بگذاریم".

 

 

دیدگاه‌ها