کد خبر : 1604181 | 23 فروردين 1398 ساعت 11:06 | 55.6K بازدید | 0 دیدگاه

مشت و لگد در تمرین بایرن مونیخ

روزنامه آلمانی بیلد از درگیری بین رابرت لواندوفسکی و کینگزلی کومان در تمرین پنج‌شنبه بایرن مونیخ خبر داد و انتظار می‌رود نیکو کوواچ در کنفرانس خبری امروز به این موضوع بپردازد.

مشت و لگد در تمرین بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آلمانی بیلد گزارش داد که دیروز پنج‌شنبه رابرت لواندوفسکی و کینگزلی کومان، دو ستاره بایرن مونیخ در جلسه تمرینی این تیم با هم درگیر شده‌اند. تا این لحظه باشگاه بایرن به صورت رسمی این خبر را نه تایید و نه تکذیب کرده است.

 

1397247

 

بایرن مونیخ این هفته را با روحیه بسیار بالا شروع کرد چرا که با پیروزی 5-0 بر رقیب بزرگش بوروسیا دورتموند و صدرنشینی در بوندس‌لیگا وارد این هفته شده بود. بایرن پس‌فردا باید در چارچوب بوندس‌لیگا به مصاف فورتونا دوسلدورف برود و بایرنی‌ها قصد دارند با پیروزی در این بازی جایگاه صدرنشینی خود را مستحکم‌تر کنند.

 

به گزارش بیلد، در جریان تمرین دیروز بایرن، رابرت لواندوفسکی و کینگزلی کومان آنچنان با هم درگیر می‌شوند که ژروم بواتنگ و نیکلاس سوله مجبور به مداخله شده و آنها را به زحمت از هم جدا می‌کنند. علت درگیری به گزارش بیلد این بوده که کینگزلی کومان، وینگر 22ساله فرانسوی از چیزی که لواندوفسکی به او گفته بوده ناراحت شده و از روی عصبانیت به او حمله‌ور شده است.

 

بیلد می‌گوید حتی دخالت هم‌تیمی‌های این دو هم نتوانسته اوضاع را آرام کند و هم لواندوفسکی و هم کومان چندین بار سعی کرده‌اند خود را به هم رسانده و درگیری فیزیکی را از نو آغاز کنند.

 

دیدگاه‌ها