کد خبر : 1604188 | 23 فروردين 1398 ساعت 11:39 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

حسرت ناپولی در شب درخشان ستاره اروگوئه‌ای

توریرا، ستاره اروگوئه‌ای آرسنال در جریان پیروزی 2-0 توپچی‌ها بر ناپولی که دیشب در لیگ اروپا اتفاق افتاد نمایش درخشانی داشت تا به ناپولی ثابت کند تابستان گذشته چه مهره ارزشمندی را از دست داده.

حسرت ناپولی در شب درخشان ستاره اروگوئه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس توریرا دیشب در استادیوم امیریتس، در جریان پیروزی 2-0 تیمش آرسنال مقابل ناپولی در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا نمایشی چنان درخشان داشت که می‌توان از او به عنوان یکی از معماران اصلی پیروزی مهم شاگردان اونای امری یاد کرد. درخششی که احتمالاً مدیران ناپولی و سرمربی‌اش، کارلو آنچلوتی را دچار این حسرت کرد که چرا در تابستان گذشته او را از دست دادند و اجازه دادند آرسنالی شود.

 

1397253

 

در  تابستان گذشته ناپولی تا یک قدمی جذب توریرا از سامپدوریا پیش رفته بود و به نظر می‌رسید او این فصل را با پیراهن ناپولی بازی خواهد کرد. ناپولی قصد داشت برای پر کردن جای خالی جورجینیو که به چلسی پیوسته بود، توریرا را به ناپل منتقل کند.

 

اما اونای امری و سون میسلینتات، مدیر سابق جذب بازیکن آرسنال موفق شدند توریرا را متقاعد کنند که به جای ناپل به لندن آمده و پیراهن آرسنال را به تن کند.

 

درخشش دیشب توریرا به ناپولی ثابت کرد که در نشان دادن تردید برای جذب این ستاره اروگوئه‌ای دچار چه اشتباه بزرگی شده است.

 

توریرا در اولین فصل حضورش در فوتبال انگلیس عملکرد موفقی داشته اما باید به این واقعیت اذعان کرد که نمایش‌های او از ماه ژانویه به این سو دچار افت محسوسی شده بود. کارشناسان معتقدند علت این افت توریرا، حضور او در جام جهانی روسیه و پشت سر نگذاشتن تعطیلات زمستانی بوده. اما توریرا دیشب بار دیگر نشان داد چه هافبک قابلی است و با نقش مهمی که در پیروزی توپچی‌ها داشت خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان میدان معرفی کرد.  

 

 

دیدگاه‌ها