کد خبر : 1604273 | 23 فروردين 1398 ساعت 16:46 | 60K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس

تونی کروس هم خواهان جدایی از رئال شد

پس از رافا واران، حالا تونی کروس هم خواهان جدایی از رئال مادرید شده است.

تونی کروس هم خواهان جدایی از رئال شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، تونی کروس، ستاره آلمانی رئال، سال 2014 و پس از کسب عنوان قهرمانی جهان با ژرمن ها به رئال مادرید پیوست. رئال با پرداخت تنها 30 میلیون یورو او را از بایرن جذب کرد و خیلی سریع تبدیل به یکی از خریدهای موفق تاریخ این باشگاه شد.

 

 

1397347

 

 

کروس در 5 سال اخیر سه عنوان قهرمانی اروپا با رئال کسب کرده و یک بار نیز قهرمان لالیگا شده است؛ با این حال او پس از پشت سر گذاشتن یک فصل فاجعه بار، حالا سودای جدایی و تجربه یک چالش جدید را در سر دارد. کروس که در این فصل بارها با انتقادات تندی از سوی کارشناسان مواجه شده، احساس می کند که دوران حضورش در رئال به سر رسیده و بهتر است راهی باشگاهی دیگر شود.

 

قطعا جدایی کروس که سالانه 10 میلیون یورو دستمزد می گیرد و تا 2022 نیز قرارداد دارد، می تواند از لحاظ مالی کمک بزرگی به رئال در راه جذب ستاره های بزرگی چون پل پوگبا و کریستین اریکسن باشد. بازیکنانی که می توانند انرژی جدیدی به بدن نیمه جان رئال تزریق کنند.

پیش از کروس، رافا واران هم تقاضای جدایی داده بود؛ ولی سران رئال به شدت مخالف جدایی او هستند و برای فروش وی، رقم هنگفت 500 میلیون یورو را طلب کرده اند.

 

 

1388001

 

 

دیدگاه‌ها