کد خبر : 1604416 | 24 فروردين 1398 ساعت 10:41 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

تا روز آخر با انگیزه بالا به میدان می رویم

علیاری: از دوقدمی خطای پنالتی را دیدم، داور نگرفت

مهاجم تیم پارس جنوبی جم ضمن ابراز شرمندگی بابت شکست مقابل نفت آبادان می گوید در همه بازی ها اشتباه داوری علیه تیمش رخ می دهد.

علیاری: از دوقدمی خطای پنالتی را دیدم، داور نگرفت

مجید علیاری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شکست پارس جنوبی مقابل نفت ابادان عنوان کرد: متاسفانه در این بازی بدشانس بودیم و نتوانستیم موقعیت هایمان را به گل تبدیل کنیم. ما همه کار برای کسب موفقیت و حداقل به تساوی کشاندن بازی انجام دادیم ، به تیر دروازه هم زدیم اما دروازه شان باز نشد. شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم در آینده جبران کنیم.


وی درباره صحنه ای که ضربه اش به دست بازیکن تیم نفت آبادان برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت،تاکید کرد: من واقعا نمی دانم چرا داور پنالتی نگرفت. بازیکن حریف با دست جلو توپ را گرفت اما آقای کاظمی می گفت هیچ اتفاقی نیفتاده است. شب گذشته در برنامه شب های فوتبالی هم مشخص شد که داور به ضررما کار کرده و باید اعلام پنالتی می‌کرد. فکر می کنم اولین بار نیست که چنین اتفاقاتی علیه تیم ما می افتد و واقعا نمی دانم دیگر باید چه کار کنیم؟


مهاجم پارس جنوبی همچنین گفت: ما این همه زحمت می کشیم و تلاش می کنیم اما داور با یک اشتباه به ضررمان کار می کند و هیچ کس هم پاسخگو نیست. دیگر خسته شدیم و واقعا نمی دانم چه باید بگویم. من دیروز خودم ضربه را زدم و از دوقدمی دیدم که توپ به دست خورده اما داور اعتقادی نداشت و متاسفانه بازنده شدیم.


علیاری درباره شرایط پارس جنوبی جم در هفته های پایانی گفت: ما با اینکه نه سقوط می کنیم و نه توان سهمیه گرفتن داریم اما با تمام قدرت به میدان می رویم تا لیگ را با بهترین نتیجه به پایان ببریم. حتما می دانید که دو بازی حساس در هفته های پایانی با تراکتورسازی و پرسپولیس داریم و باید بتوانیم در 5 مسابقه گذشته همه کار برای موفقیت انجام بدهیم.

دیدگاه‌ها