کد خبر : 1604501 | 24 فروردين 1398 ساعت 18:22 | 73.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاپلو: فاصله مسی با رونالدو خیلی زیاد است

فابیو کاپلو همچنان معتقد است که لیونل مسی یکی از سه نابغه تاریخ فوتبال است.

کاپلو: فاصله مسی با رونالدو خیلی زیاد است

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاپلو، سرمربی مشهور ایتالیایی در دو مقطع سرمربی رئال مادرید بود و هر دو بار نیز این باشگاه را فاتح لالیگا کرد. او همچنان به رئال دلبستگی های زیادی دارد ولی در مقایسه بین مسی و رونالدو، تردیدی ندارد که فوق ستاره بارسا در پله ای بالاتر قرار دارد.

 

 

1347852

 

 

کاپلو در پاسخ به سوالی در مورد مسی و رونالدو گفت:« هر دو بازیکنانی بزرگ هستند. یکی نابغه است و دیگری بازیکنی خارق العاده. البته فاصله مسی با رونالدو خیلی زیاد است چون نوابغ کارهایی انجام می دهند که در تصور هیچ بازیکنی نمی گنجد و به نظر، انجام آنها غیرممکن می آید.»

 

کاپلو در مورد تاثیر جدایی رونالدو روی افت این فصل رئال گفت:« همیشه گفته ام که بارسا و رئال پیش از شروع بازی، 1-0 از تمام حریفان شان جلو هستند اما فصل جاری رئال دیگر اینچنین نبود چون رونالدو را نداشت. اما حالا به یوونتوس نگاه کنید که با رونالدو وحشت به تن تمام مدافعان می اندازد و 1-0 از همه پیش است. با حضور رونالدو در زمین، مدافعان حریف وحشت بسیاری دارند.»

 

 

1395347

 

 

کاپلو در مورد خریدهای احتمالی فصل بعد رئال گفت:« این را زیدان می داند و سوال را باید از او مطرح کنید. سه بازیکن خوب در دنیای فوتبال وجود دارند که رئال می تواند آنها را جذب کند و سران رئال به خوبی می دانند که از چه کسانی حرف می زنم.»

 

یوونتوس در لیگ قهرمانان:« یووه یکی از شانس های مسلم قهرمانی است. برخی مصدومان این تیم از جمله امره جان و کیه لینی رو به بهبودی هستند و این فاکتور مهمی در مقطع پایانی فصل است.  همه می دانیم که رونالدو در مراحل حذفی لیگ قهرمانان، یک بازیکن متفاوت است. از نظر من سیتی شانس اول قهرمانی است ولی این تیم در لیگ قهرمانان مثل لیگ برتر بازی نمی کند.»

 

بازگشت زیدان به رئال:« در واقع بسیار شگفت زده شدم. فکر می کنم او حالا در رئال از قدرت بیشتری نسبت به سابق برخوردار است.»

 

دیدگاه‌ها