کد خبر : 1605118 | 27 فروردين 1398 ساعت 00:01 | 65.2K بازدید | 0 دیدگاه

دومین پیروزی در ۳ روز؛

الهلال، الاهلی را چوبله کرد و فینالیست شد

تیم الهلال عربستان با برتری مقابل الاهلی به فینال جام باشگاه‌های عربی صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های عربی، تیم الاهلی عربستان که در دیدار رفت مقابل الهلال، رقیب استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه یک بر صفر شکست خورده بود، از ساعت ۲۰:۵۵ امشب در استادیوم ملک عبدالله جده مقابل این تیم قرار گرفت.

 

شاگردان خورخه فوساتی اروگوئه‌ای که به دنبال جبران نتیجه بودند، در این دیدار خانگی بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۸ روی توپ ارسالی از سمت راست زمین و ضربه سر پائولو سزار دیاز به گل رسیدند.

 

تک گل مدافع شیلیایی الاهلی تا پایان ۹۰ دقیقه پابرجا ماند و این تیم توانست در جریان مسابقه نتیجه دیدار رفت را جبران کند، اما با توجه به تساوی دو تیم در دو بازی رفت و برگشت و بنابر قانون برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های عربی، این بازی بدون وقت‌های اضافه به ضربات پنالتی رفت.

 

عمر السومه پنالتی اول را برای الاهلی تبدیل به گل کرد، الهلال عربستان که بازی را واگذار کرده بود، پنالتی اول را هم توسط کارلوس ادواردو از دست داد تا درآستانه حذف قرار بگیرد، اما در ادامه الاهلی تنها یک پنالتی را تبدیل به گل کرد و پائولو دیاز، حسین المقهوی و مهند الاسیری ضربات خود را نتوانستند وارد دروازه کنند تا در آن طرف الهلال با گل‌های محمد البریک، گومیس و نواف العابد به برتری ۳ بر ۲ در ضربات پنالتی برسد.

 

1398312

 

1398313

 

1398314

 

 

الهلال عربستان که در دور رفت لیگ حرفه‌ای عربستان به برتری ۴ بر ۳ برابر الاهلی رسیده و سه شب قبل نیز در دیدار برگشت این مسابقات با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست داده بود، امشب هم مثل بازی رفت جام باشگاه‌های عرب توانست مقابل الاهلی به پیروزی دست پیدا کند تا در طول یک فصل ۴ بار بر حریف خود غلبه کرده باشد.

 

شاگردان زوران مامیچ که به پیروزی مقابل الاهلی عربستان، حریف آسیایی پرسپولیس رسیده و راهی فینال جام باشگاه‌های عربی شدند، در دیدار نهایی این رقابت‌ها باید به مصاف تیم ستاره ساحلی تونس که در بازی نیمه نهایی به برتری یک بر صفر مقابل المرخیه سودان دست پیدا کرده، بروند.

دیدگاه‌ها