کد خبر : 1605221 | 27 فروردين 1398 ساعت 14:11 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

برای دیدار فینال جام باشگاه‌های عربی؛

بازگشت مامیچ به العین و ورزشگاه خاطره‌انگیز

کاروان تیم فوتبال الهلال عربستان صبح امروز به امارات رسید تا برای دیدار فینال جام باشگاه های عربی آماده شود.

بازگشت مامیچ به العین و ورزشگاه خاطره‌انگیز

به گزارش ورزش سه، شب گذشته تیم فوتبال الهلال عربستان در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های عربی مقابل الاهلی در ضربات پنالتی به برتری رسید و جواز حضور در بازی فینال را به دست آورد. در سمت دیگر مرحله نیمه نهایی، تیم نجم الساحلی تونس پس از شکست المریخ سودان، به دیدار نهایی این تورنمنت رسید.

 

کاروان الهلال پس از صعود به فینال، امروز صبح به کشور امارات رفت. زوران مامیچ، سرمربی تیم الهلال هم که تا چند ماه پیش هدایت العین را در اختیار داشت، بار دیگر به این شهر بازگشت. الهلال در امارات برای برگزاری دیدار فینال جام باشگاه های عربی خود را آماده می کند.

 

بازی فینال رقابت های جام باشگاه های عربی بین الهلال و نجم الساحلی پنجشنبه شب در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین امارات برگزار می شود. حضور در این ورزشگاه قطعا برای زوران مامیچ خاطرات زیادی را یادآوری خواهد کرد. مامیچ چند ماه پیش با العین در کشور امارات مقام نایب قهرمانی جام باشگاه های جهان را به دست آورد.

 

به دلیل برگزار شدن فینال جام باشگاه های عربی در روز پنجشنبه، دیدار الهلالی ها در لیگ عربستان مقابل التعاون که قرار بود روز جمعه برگزار شود، لغو و به روز نهم اردیبهشت موکول شد.

دیدگاه‌ها