کد خبر : 1605435 | 28 فروردين 1398 ساعت 13:28 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

خامس به بایرن: تکلیف من را مشخص کنید

روزنامه آلمانی بیلد مدعی شد خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ از مدیران این باشگاه خواسته تا هر چه سریعتر درباره آینده او تصمیم‌گیری کنند.

خامس به بایرن: تکلیف من را مشخص کنید

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه بیلد آلمان مدعی شد خامس رودیگز، ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ که به صورت قرضی در این تیم بازی می‌کند از مدیران بایرن مونیخ خواسته تا سریعتر تکلیف او را مشخص کرده و درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کنند.

 

1398721

 

به گزارش بیلد، خورخه مندس، مدیر برنامه‌های خامس مدیران ارشد بایرن را تحت فشار گذاشته تا در هفته جاری با او جلسه‌ای برگزار کرده و برنامه‌های آتی خود برای ستاره 27ساله کلمبیایی را به او اطلاع دهند.

 

خامس که ملی‌پوش کلمبیایی است و مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی قرار دارد در حال حاضر به عنوان بازیکن قرضی در مونیخ حضور دارد. اما بایرن مونیخ در قرارداد انتقال قرضی او از رئال مادرید بندی گنجانده که به باشگاه آلمانی امکان می‌دهد در تابستان پیش رو خامس را با پرداخت 42 میلیون یورو به صورت دائمی خریداری کرده و در مونیخ ماندگار کند.

 

بیلد می‌گوید مندس، مدیر برنامه‌های خامس می‌خواهد از مدیران بایرن پاسخی قطعی دریافت کند تا خیالش از بابت آینده موکل خود مطمئن باشد.

 

چرا که با وجود گزینه‌ای که بایرن برای دائمی کردن خامس در اختیار دارد در هفته‌های گذشته در مطبوعات آلمانی شایعه شده بود که مدیران بایرن هنوز به صورت قطعی تصمیم نگرفته‌اند که با فعال کردن بند خرید قرارداد قرضی خامس، او را با پرداخت 42 میلیون یورو به صورت دائمی در اختیار بگیرند.

 

دیدگاه‌ها