کد خبر : 1605658 | 29 فروردين 1398 ساعت 10:00 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس تک‌نفره سیسوکو در رختکن تاتنهام

موسی سیسوکو ستاره فرانسوی تاتنهام می‌گوید بعد از گل پنجم سیتی از شدت ناراحتی به سرعت به رختکن رفته بوده و بعد از چند دقیقه از مردود شدن آن گل و صعودشان به نیمه‌نهایی باخبر می‌شود.

کابوس تک‌نفره سیسوکو در رختکن تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دراماتیک و پر افت و خیز دیشب منچسترسیتی و تاتنهام، ماجرای موسی سیسوکو، ستاره فرانسوی تاتنهام در انتهای بازی تنها یکی از درام‌های جالبی است که دیدار دو تیم انگلیسی بوجود آورد. بازیکنی که تیمش را حذف شده می‌‌بیند، از شدت ناراحتی، زودتر از بقیه به غار تنهایی رختکن پناه می‌برد و بعد ناگهان با فرشته‌ای خوش‌خبر مواجه می‌شود که خبر صعود تیم به مرحله نیمه‌نهایی را برای او به رختکن می‌آورد.

 

1399016

 

وقتی در دقیقه 90+3 رحیم استرلینگ گلزنی می‌کند تا نتیجه بازی 5-3 به نفع منچسترسیتی شده و شاگردان گواردیولا خود را صعودکرده ببینند، موسی سیسوکو آنقدر ناراحت می‌شود که دیگر تاب تحمل ماندن در کنار زمین را ندارد. او زودتر از بقیه زمین را ترک کرده و تنهای تنها به رختکن تاتنهام می‌رود.

 

اما چون در رختکن تلویزیونی در کار نیست سیسوکو متوجه نمی‌شود که گل استرلینگ مردود اعلام شده و تاتنهام به مرحله بعدی صعود کرده. بعد از چند دقیقه ناراحتی محض، یکی از اعضای کادر فنی وارد رختکن شده و خبر صعود را به سیسوکو می‌دهد تا او سر از پا نشاخته به زمین برگشته و گریه‌کنان در جشن و شادی بازیکنان تاتنهام شریک شود.

 

دیدگاه‌ها