کد خبر : 1605683 | 29 فروردين 1398 ساعت 11:28 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

سون، بهترین گلزن آسیایی تاریخ چمپیونزلیگ

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام با دو گلی که دیشب مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند به گلزن‌ترین بازیکن آسیایی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد.

سون، بهترین گلزن آسیایی تاریخ چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، بازیکن اهل کره‌جنوبی باشگاه تاتنهام دیشب در جریان دیدار این تیم با منچسترسیتی در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان 10 دقیقه اول دو بار دروازه شاگردان گواردیولا را باز کرد.

 

1399055

 

سون به این ترتیب تعداد گلهای خود در لیگ قهرمانان را به عدد 12 رساند تا رکورد گلزن‌ترین بازیکن آسیایی تاریخ چمپیونزلیگ را به خود اختصاص دهد. این رکورد پیش از این در اختیار ماکسیم شاتسکیخ، بازیکن ازبکستانی دینامو کیف بود.

 

سون امسال هم با پیراهن تاتنهام یک فصل درخشان دیگر را پشت سر گذاشته و تا کنون در رقابتهای مختلف برای اسپرز 20 گل به ثمر رسانده است.

 

گلهای زودهنگام و سریع سون و رحیم استرلینگ ستاره سیتی در بازی دیشب باعث شد برای اولین بار در تاریخ چمپیونزلیگ، دو بازیکن موفق شوند در 21 دقیقه اول یک بازی هر کدام دو گل به ثمر برسانند.

 

از سوی دیگر با دو گل سون در دقایق 7 و 10 بازی دیشب و گل رحیم استرلینگ در دقیقه 4 و گل برناردو سیلوا در دقیقه 11، دیدار منچسترسیتی و تاتنهام رکورد سریعترین چهار گل به ثمر رسیده در یک بازی لیگ قهرمانان را هم شکست.

 

دیدگاه‌ها