کد خبر : 1605883 | 30 فروردين 1398 ساعت 13:00 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: صعود تاتنهام پاداش کائنات بود

پوچتینو بعد از بازگشت تاتنهام به مجموعه تمرینی‌اش در شهر لندن در پاسخ به سوالات خبرنگاران، پیروزی دراماتیک تیمش مقابل منچسترسیتی را پاداشی از طرف کائنات دانست.

پوچتینو: صعود تاتنهام پاداش کائنات بود

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام بعد از پیروزی مقابل منچسترسیتی در دیدار پرافت و خیز و دراماتیک چهارشنبه‌شب، به مجموعه تمرینی خود در شهر لندن بازگشت تا روند آماده‌سازی خود برای ادامه دیدارهای فصل را از سر بگیرد. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام که در این مجموعه با سوالهای خبرنگاران مواجه شده بود از پیروزی تیمش مقابل سیتی و صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان به عنوان پاداشی از سوی کائنات یاد کرد.

 

1396676

 

پوچتینو در این باره به خبرنگاران گفت:" ما همه خسته هستیم. ولی چه شبی بود. یک شب بی‌نظیر، معرکه و باورنکردنی".

 

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" من به کائنات باور دارم. در ماه نوامبر سرنوشت ما موفقیت نبود. در شروع این فصل هیچکس فکرش را نمی‌کرد که دست سرنوشت بخواهد به ما پاداش بدهد. پنج سال پیش هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد که تاتنهام به چنین جایگاهی برسد. بله، البته که باید سخت‌کوشی کنید تا بتوانید در موقعیتی قرار بگیرید که کائنات به شما پاداش بدهد".

 

وقتی از پوچه پرسیده شد که بعد از گل استرلینگ در وقتهای اضافه چه حسی داشته، او گفت:" کتم را به زمین پرت کردم و رفتم و روی نیمکت کنار خسوس پرز و تونی خیمنز نشستم. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. کلا از نظر احساسی موقعیت فوق‌العاده سخت و پرفشاری بود".

 

دیدگاه‌ها