کد خبر : 1605936 | 30 فروردين 1398 ساعت 16:02 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

استنلی و تلافی ناکامی نیم فصل دوم مقابل سایپا؛

قلعه نویی مانع ثبت اولین هت تریک کی‌روش(عکس)

استنلی کی روش در حالی مقابل سایپا دو گل زد که روزهای خوبی را طی نیم فصل دوم تجربه نکرده است.

قلعه نویی مانع ثبت اولین هت تریک کی‌روش(عکس)

به گزارش ورزش سه تیم فوتبال سپاهان پس از شکست تلخ مقابل استقلال روز گذشته در شرایطی به مصاف شاگردان علی دایی رفت، که عدم آمادگی استنلی کی روش در هفته های اخیر یکی از دغدغه های امیر قلعه نویی بود؛ با این حال مهاجم برزیلی طلایی پوشان روز متفاوتی را در شهر قدس تجربه کرد.

 

اگرچه از دست دادن دو پنالتی توسط کی‌روش در دیدار برابر ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان سبب شد تا امیرقلعه نوعی او را در ثبت هت تریک همراهی نکند، ولی مهاجم ١٩۵ سانتی متری سپاهان موفق شد مقابل شاگردان علی دایی دو بار و فقط در چند دقیقه دروازه سایپا را باز کند تا آمار گلزنی اش در نیم فصل دوم به عدد 14 برسد. 

 

استنلی در نیم فصل دوم مقابل نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم هم گلزنی کرده بود تا با احتساب ده گلی که طی نیم فصل اول به ثمر رسانده بود، حالا با ۱۴ گل و بالاتر از علیپور ۱۳ گله، صدرنشین جدول گلزنان لیگ هجدهم ۴ هفته مانده به پایان رقابت ها باشد.

 

البته کی‌روش همان‌طور که گفته شد می توانست در این دیدار هت تریک کند ولی امیر قلعه نوعی پنالتی گل پنجم تیمش را که توسط خود این بازیکن هم گرفته شده بود را به مهرداد محمدی سپرد و در پایان بازی تاکید کرد، موفقیت سپاهان برای او در اولویت قرار دارد.

 

با تمام این تفاسیر اما کی روش روز بسیار خوبی را مقابل سایپا تجربه کرد، او گل های سوم و چهارم تیمش را ثبت کرد؛ گل دوم بازی با پاس او ثبت شد و پنالتی گل پنجم هم توسط او گرفته شد تا روز ویژه ای برای او در ورزشگاه شهر قدس رقم بخورد.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها