کد خبر : 1606091 | 31 فروردين 1398 ساعت 10:21 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: افسوس نمی‌خورم، تاکتیک‌های من درست بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از تاکتیک‌های خود در بازی دراماتیک مقابل تاتنهام که به حذف سیتی از چمپیونزلیگ منجر شد دفاع کرده و می‌گوید بابت آن بازی افسوس نمی‌خورد.

گواردیولا: افسوس نمی‌خورم، تاکتیک‌های من درست بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف دراماتیک منچسترسیتی از لیگ قهرمانان که روز چهارشنبه با وجود پیروزی 4-3 مقابل تاتنهام و در یک بازی دراماتیک و پر افت و خیز اتفاق افتاد و امیدهای گواردیولا با مردود شدن گل لحظه آخری رحیم استرلینگ بر باد رفت، سرمربی سیتی می‌گوید بابت آن بازی افسوس نمی‌خورد و معتقد است تاکتیک‌هایش در آن بازی کاملا صحیح بوده است.

 

1399507

 

گواردیولا در این باره به خبرنگاران گفت:" ما در  مقابل تاتنهام گلهای زیادی خوردیم ولی گلهای زیادی هم زدیم. وقتی در زمین تاتنهام بازی کردیم همه می‌گفتند گواردیولا تغییر کرده، خودش نیست و از دفاع فشرده استفاده می‌کند و حمله را رها کرده. ولی کسی به این فکر نمی‌کند که در آن بازی چند نفر از بازیکنان ما تازه از مصدومیت برگشته بودند و ما برای ریکاوری فقط  دو روز زمان داشتیم".

 

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:" اگر در زمین تاتنهام هم مثل بازی چهارشنبه در زمین خودمان بازی کرده بودیم با نتیجه 3-0 یا 4-0 می‌باختیم. نباید بازی فصل گذشته در آنفیلد را فراموش کنیم که حریف سه شوت به چارچوب زد و به سه گل رسید".

 

1399023

 

گواردیولا در ادامه گفت:" ما تا اینجا 154 گل زده‌ایم و بازی‌های زیبایی به نمایش گذاشته‌ایم که همه تماشاچی‌های فوتبال در سراسر دنیا از آن لذت برده‌اند. این سبک بازی تغییر نخواهد کرد. ما فصل آینده هم سعی می‌کنیم همینطور بمانیم و همینطور بازی کنیم. امسال دهمین سال مربی‌گری من است و من همیشه به این سبک وفادار بوده‌ام. ما چه در لحظات خوب و چه در لحظات بد به سبک بازی‌مان وفادار مانده‌ایم".

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" البته شکی نیست که قصد داریم پیشرفت کنیم و اشتباهات را کاهش دهیم. ما این مسائل را می‌دانیم و درباره آنها صحبت می‌کنیم. در نهایت بازیکنها هستند که در زمین بازی می‌کنند و ممکن است یک جا عالی کار کنند و یک جا دچار اشتباه شوند. باید این واقعیت را بپذیریم".

 

دیدگاه‌ها