کد خبر : 1606115 | 31 فروردين 1398 ساعت 12:01 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

کارشناس داوری: اوساگونا و نعمتی باید اخراج می‌شدند

اگر چه داوود رفعتی، رییس دپارتمان داوری گفته است داوران دراین هفته از بازی ها تنها در یک بازی (نفت مسجد سلیمان – استقلال خوزستان) اشتباه تاثیر گذاشته اند اما به نظر می رسد اشتباهات تاثیر گذار بیش از این باشد.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی ذوب آهنپرسپولیس به زعم کارشناس داوری برنامه شب های فوتبالی (علی خسروی) اوساگونا به خاطر خطایی که روی احمد نورالهی انجام داد باید از بازی اخراج می شد چرا که خطای او روی بازیکن پرسپولیس از دسته خطاهای خطرناک بوده که می توانست سلامت بازیکن حریف را تهدید کند. اشکان خورشیدی در مواجه با این صحنه دست به چنین کاری نزد و اوساگونا در زمین بازی ماند و ادامه داد. در حالی که اگر او از زمین بازی اخراج می شد و ذوب آهن ده نفره می شد شرایط بازی برای هر دو تیم متفاوت می شد.

 

1399547

 

به زعم علی خسروی هم چنین سیامک نعمتی در ثانیه های پایانی بازی با لگدی که به سوی بازیکن حریف پرتاب کرد باید کارت قرمز می گرفت که اشکان خورشیدی در این صحنه هم چنین اعتقادی نداشت. این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و پرسپولیس موقعیت خود را در صدر جدول حفظ کرد. رضا سخندان و محمد راهی کمک های اشکان خورشیدی در این بازی بودند که با توجه به رخ دادن خطاها در کنار زمین می توانستند در تصمیم گیری به داور وسط کمک کنند که کمک داور اول این کار را انجام نداد.

 

1399546

 

نشان ندادن کارت زرد به بازیکن به خاطر خطایی که انجام می دهد شاید جز اشتباهات تاثیرگذار نباشد اما قطعا نشان ندادن کارت قرمز به بازیکن می تواند جز اشتباهات تاثیر گذار باشد به این خاطر که تیم را ده نفره می کند.

 

 

 

دیدگاه‌ها