کد خبر : 1606323 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 12:35 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: با صبر و حوصله سه امتیاز حیاتی گرفتیم

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ از پیروزی دیروز تیمش مقابل وردربرمن با عنوان یک برد حیاتی یاد کرد و صبر و حوصله بازیکنانش را عامل اصلی این پیروزی دانست.

کوواچ: با صبر و حوصله سه امتیاز حیاتی گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیروز در آلیانز آرنا میزبان وردربرمن بود تا در یک بازی بسیار مهم برای تعیین صدرنشین جدول، برای افزایش شانس قهرمانی خود تلاش کند. بایرن در این بازی با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید تا درحالیکه یک بازی بیشتر از دورتموند دارد با چهار امتیاز اختلاف در صدر جدول بایستد. یعنی اگر دورتموند هم بازی این هفته خود را با پیروزی پشت سر بگذارد بایرن همچنان صدرنشین بوندس‌لیگا خواهد ماند.

 

1399781

 

نیکو کوواچ بعد از این پیروزی اقتصادی، کسب سه امتیاز مقابل برمن را برای تیمش بردی حیاتی دانست و صبر و حوصله شاگردانش در این بازی را تحسین کرد.

 

کوواچ در این باره گفت:" امروز کار برای هر دو تیم سخت بود. شرایط آب و هوایی کار را واقعا سخت کرده بود. تا همین دیروز از سرما یخ می‌زدیم و امروز در هوای 25 درجه سانتیگراد بازی کردیم. این اصلا کار ساده‌ای نیست. از طرفی بازی مقابل برمن واقعا سخت است و ما مجبور بودیم با صبر و حوصله زیاد کار کنیم".

 

سرمربی بایرن در ادامه گفت:" البته اخراج بازیکن حریف مسلما در نیمه دوم کار را برای ما راحت‌تر کرد. ولی ای کاش از فرصت‌هایی که داشتیم بیشتر استفاده می‌کردیم. ولی 1-0 هم برای ما کافی است. ما سه امتیاز را بدست آوردیم و خوشحالیم که می‌توانیم عید پاک را به عنوان صدرنشین لیگ جشن بگیریم".

 

دیدگاه‌ها