کد خبر : 1606368 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 19:26 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

بارسا و دور شدن تدریجی از فوتبال مالکانه؟

بارسلونا دیگر مثل فصول گذشته قاطعیت همیشگی را در مالکیت توپ و میدان ندارد.

بارسا و دور شدن تدریجی از فوتبال مالکانه؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به خصوص در زمان گواردیولا تبدیل به تیمی شد که تحت هیچ شرایطی نمی شد مالکیت توپ میدان را برابرش در اختیار گرفت. این فلسفه پس از جدایی او با تیتو ویلانووا، تاتا مارتینو، لوئیس انریکه و ارنستو والورده نیز ادامه یافته اما بسیاری والورده را متهم می کنند که به سان سابق روی فلسفه همیشگی بارسا وفادار نمانده است.

برای نمونه بارسا در فصل جاری در سه بازی کنترل توپ را کمتر از حریف خود در اختیار داشته است که آخرینش به بازی شب گذشته برابر سوسیداد(برتری 2-1بارسا) برمی گردد.

 

 

1398610

 

 

بارسا تا دقیقه 44 و گل لنگله، 57 درصد توپ و زمین را در اختیار داشت اما در نیمه دوم، سوسیداد به تیم برتر زمین تبدیل شد و در مقطعی 66 درصد توپ در اختیار این تیم بود. در پایان بازی 51 به 49 مالکیت به میهمان رسید.

 

پیش از این بارسا در بازی برگشت برابر رئال بتیس و نیز بازی برگشت دور گروهی مقابل تاتنهام نیز کنترل توپ را به حریف خود داده بود؛ هرچند که 1-4 بر بتیس پیروز شد و در نوکمپ برابر تاتنهام 1-1 به تساوی دست یافت. در واقع در این سه بازی بارسا با وجود از دست دادن کنترل توپ و میدان توانسته دو برد و یک تساوی به دست بیاورد. تساوی برابر تاتنهام نیز در شرایطی حاصل شد که بارسا صعودش قطعی شوده بود و انگیزه بالایی نداشت.

 

دیدگاه‌ها