کد خبر : 1606397 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 19:16 | 142.1K بازدید | 0 دیدگاه

کری خوانی شجاع در نشست خبری و تذکر برانکو

مدافع گلزن پرسپولیس در دیدار رفت مقابل الاهلی ، با حضور در نشست خبری ابراز امیدواری کرد در صورت فرصت گلزنی در بازی موفق شود بار دیگر این اتفاق را تکرار کند.

کری خوانی شجاع در نشست خبری و تذکر برانکو

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده که در بازی رفت دو تیم موفق شده بود با ضربه ای آکروباتیک دروازه الاهلی را باز کرده و تیمش را به پیروزی برساند، از سوی برانکو ایوانکوویچ برای حضور در نشست خبری پیش از بازی برگشت دو تیم دعوت شد.


مدافع تاثیرگذار پرسپولیس در خصوص آخرین شرایط تیمش پیش از این دیدار گفت: در لیگ قهرمانان آسیا بازی آسانی نداریم. تمرینات خوبی انجام دادیم و الاهلی را به خوبی آنالیز کردیم. برای برد در تمام مسابقات به میدان می‌رویم. امیدواریم فردا هم با نمایش خوب سه امتیاز را بگیریم تا کمک کند به دور بعد صعود کنیم.


شجاع درباره گلزنی در بازی رفت و امیدواری اش برای تکرار آن گفت: برای من فرقی ندارد. درست است گل قشنگی زدم ولی آن گل تلاش کل تیم بود. فرقی نمی‌کند چه کسی گل بزند. همه برای موفقیت تیم می‌جنگیم. امیدوارم در این روند از مرحله گروهی صعود کنیم. اگر پیش آمد که گل می زنیم و اگر هم نشد مهم موفقیت تیم است.


نکته حاشیه‌ای در زمان گفتگوی شجاع خلیل زاده به سوالی از سوی یکی از خبرنگاران درباره فضای این تیم بعد از تساوی مقابل ذوب آهن و گلایه آنها بابت مطالبات بود که با واکنش نماینده و مسوول برگزاری این مسابقه همراه شد و خواستار این شدند تا سوالات حول بازی فردا باشد.


در ادامه برانکو ایوانکوویچ نیز در توضیح این مساله گفت: تمرکز بازیکنان باید روی بازی باشد. راجع به چیز دیگری توضیح نمی‌دهیم. نمی‌خواهیم بگوییم باختیم به این دلیل و این دلیل.

دیدگاه‌ها