کد خبر : 1606527 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 14:46 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا و تمدید قرارداد با ستاره شیلیایی (عکس)

باشگاه بارسلونا قصد دارد به زودی پیشنهادی برای تمدید قرارداد به آرتورو ویدال بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته بود که در اقدامی غیرمنتظره، بارسلونا آرتورو ویدال را از بایرن مونیخ به خدمت گرفت. خریدی که 20 میلیون یورو هزینه در پی داشت و در ابتدا انتقاداتی را نیز باعث شد. ویدال در آستانه پیوستن به اینتر بود که پیشنهاد بارسا را دریافت کرد و بی درنگ به آن پاسخ مثبت داد

ستاره اهل شیلی هدف از پیوستن به بارسا را فتح لیگ قهرمانان عنوان کرد. او دو سال متوالی با پیراهن بایرن پشت سد رئال باقی ماند و بارسلونا را بهترین باشگاه برای رسیدن به آرزوی دیرینه خود می دانست.

اوضاع برای ویدال در ابتدا چندان خوب پیش نرفت. نیمکت نشینی های متوالی باعث شد تا او واکنش هایی منفی در صفحات اجتماعی خود نشان دهد و حتی در یک بازی از سوی هواداران بارسا هو شد اما ویدال رفته رفته خود را به ترکیب اصلی بارسا تحمیل کرد و در ماه های اخیر تبدیل به یکی از مهره های تعیین کننده بلوگرانا شده است.

او در بازی شنبه شب مقابل سوسیداد نیز در هنگام خروج از زمین به شدت از سوی هواداران بارسا تشویق شد.

امروز نشریه اسپورت ادعا کرد که سران بارسا که از عملکرد ویدال بسیار راضی هستند، قصد دارند قرارداد او را یک سال دیگر نیز تمدید کنند. پیشنهاد تمدید در ابتدای فصل بعد به دست ویدال خواهد رسید و او با وجود دریافت یکی دو پیشنهاد دیگر، قصد دارد به حضورش در بارسا ادامه دهد. قرارداد فعلی او تا 2021 اعتبار دارد.

 

 

1400046

 

 

دیدگاه‌ها