کد خبر : 1606573 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 17:55 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاوارد: نمی توان به بایرن مونیخ پاسخ منفی داد

بنجامین پاوارد، مدافع کناری فرانسوی در انتقالات زمستانی به بایرن مونیخ پیوست و از تابستان به جمع باواریایی ها ملحق خواهد شد.

پاوارد: نمی توان به بایرن مونیخ پاسخ منفی داد

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین پاوارد که در اشتوتگارت توپ می زند، در ماه ژانویه و با قراردادی به ارزش 35 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست و در انتهای فصل به صورت رسمی پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

 

 

1371105

 

 

او فصل گذشته عملکرد خوبی در بوندس لیگا داشت و پس از آن نیز موفق به کسب قهرمانی جام جهانی به همراه تیم ملی فرانسه در روسیه شد. پاوارد همچنین گلی بسیار زیبا و به یاد ماندنی در مرحله یک هشتم نهایی برابر آرژانتین به ثمر رساند.

مدافع فعلی اشتوتگارت در گفتگو با کانال فوتبال کلاب فرانسه گفت:« من تنها به دلیل یک شوت زیبا به بایرن مونیخ منتقل نشدم. این اتفاق به این دلیل رخ داد که من یکی از بهترین مدافعان بوندس لیگا هستم. از نظر دفاعی بسیار قوی و تکنیکی هستم. اعتماد به نفس بالایی دارم و عطش قهرمانی دارم. پس از قهرمانی در جام جهانی انگیزه بیشتری برای قهرمانی های بیشتر پیدا کردم.

برای من تنها بایرن مطرح بود و نمی توانستم تصور کنم که به تیم دیگری بپیوندم. نمی توان به بایرن نه گفت. آنها بهترین باشگاه در آلمان هستند و همیشه قهرمانی های زیادی را به دست می آورند.»

دیدگاه‌ها