کد خبر : 1606639 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 21:59 | 65.1K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران یوونتوس و تکرار سناریوی خرید رونالدو!

به نظر می رسد هواداران یوونتوس باز هم قصد دارند در مسیر خرید یک ستاره به باشگاه خود کمک کنند.

هواداران یوونتوس و تکرار سناریوی خرید رونالدو!


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس قصد دارد در تابستان امسال خط حمله خود را تقویت کند و فدریکو کیه زا، ستاره جوان و ایتالیایی فیورنتینا یکی از بازیکنانی است که در فهرست ماکسی آلگری قرار دارد. کیه زا این هفته و در دیدار یووه مقابل فیورنتینا عملکرد بسیار خوبی ارائه داده و چندین بار نیز تا مرز گلزنی پیش رفت اما این اتفاق رخ نداد.

 

1400109

 

یووه در نهایت با برتری 1-2 مقابل فیورنتینا موفق شد برای هشتمین سال متوالی اسکودتو را فتح کند و در پایان بازی و در خلال برگزاری جشن قهرمانی یوونتوس، فدریکو کیه زا به شدت مورد تشویق هواداران یوونتوس قرار گرفت و وی نیز به ابراز احساسات آنها پاسخ داد تا اینگونه احتمال انتقال ستاره ایتالیایی به یوونتوس افزایش یابد.

 

حدود یک سال قبل و هنگامیکه کریستیانو رونالدو با یک ضربه برگردان تماشایی موفق شد در تورین دروازه یوونتوس را باز کند، هواداران بیانکونری در اقدامی دور از انتظار به تشویق ستاره پرتغالی پرداختند و خود رونالدو بعدها اعتراف کرد این رفتار تاثیر فراوانی در تصمیم او برای انتقال به یوونتوس داشته و حالا به نظر می رسد هواداران بیانکونری به دنبال بازسازی این سناریو در مورد فدریکو کیه زا و راضی کردن او برای انتقال به یووه بوده اند.

دیدگاه‌ها