کد خبر : 1606727 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 11:49 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: دمبله هنوز دمبله قبل از مصدومیت نشده

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا می‌گوید عثمان دمبله، ستاره این تیم بعد از مصدومیتش از ناحیه همسترینگ، هنوز به دمبله سابق تبدیل نشده است.

والورده: دمبله هنوز دمبله قبل از مصدومیت نشده

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا می‌گوید عثمان دمبله، مهاجم این تیم که اخیراً مصدومیت از ناحیه همسترینگ را پشت سر گذاشته و سلامت خود را بازیافته هنوز به دمبله سابق تبدیل نشده و او قصد ندارد بازیکنش را تحت فشار بیش از حد بگذارد و برای بازگشت او به روزهای اوج صبر خواهد کرد.

 

دمبله از اوت 2017 که با قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو بوروسیا دورتموند را ترک کرد و به بارسلونا پیوست در این تیم با فراز و نشیبهای زیادی همراه بوده است. دمبله در اولین فصل حضورش در بارسا به دلیل چند مصدومیت تنها موفق شد 24 بازی انجام دهد. دمبله امسال 38 بار برای بارسا به میدان رفته ولی باز هم به دلیل مصدومیت با مشکلات زیادی مواجه شده است.

 

1395208

 

مصدومیت از ناحیه ساق پا باعث شد دمبله در ماه‌های ژانویه و فوریه دو هفته از میادین دور باشد و در ماه مارس، مصدومیت شدید از ناحیه همسترینگ، او را به مدت یک ماه از حضور در میادین بازداشت.

 

دمبله از تساوی 0-0 بارسلونا مقابل اوئسکا در روز 13 آوریل به ترکیب بارسا برگشته و شنبه در مقابل رئال سوسیداد بازی کرده.

 

1390625

 

اما ارنستو والورده درباره مهاجم ستاره خود گفت:" دمبله پریروز دومین بازی خود بعد از رهایی از مصدومیت را انجام داد. او کم کم دارد خودش را پیدا می‌کند. هر چند دمبله هنوز دمبله پیش از مصدومیت نشده. کسی که مدتی مصدوم بوده باید چند بازی تلاش کند تا به وضعیت سابقش برسد".

 

سرمربی بارسا در ادامه گفت:" در این شکی نیست که سرعت دمبله برای ما مفید است. او در ضدحمله‌ها هم عالی است و به کار ما می‌آید. دمبله در موقعیت‌های یک در مقابل یک هم فوق‌العاده است ولی قصد ندارم او را تحت فشار بیش از حد بگذارم. پس صبر می‌کنیم تا دمبله به شرایط قبلی خود بازگردد".

 

دیدگاه‌ها