کد خبر : 1606833 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 18:42 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

رهبر جدید انقلاب اینتر مشخص شده است

به نظر می رسد اینتر قصد دارد ترکیب فعلی خود را تغییر داده و در بازار نقل و انتقالات فعال ظاهر شود.

رهبر جدید انقلاب اینتر مشخص شده است


به گزارش "ورزش سه"، با توجه به فاصله 5 امتیازی با میلان رده چهارمی، به نظر می رسد علیرغم تقویم دشوار تا پایان فصل، اینتر شانس خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد و مدیران این تیم از همین حالا به فکر بازسازی ترکیب مطابق با افکار آنتونیو کونته هستند.

 

طبق گزارش امروز توتو اسپورت، بعید است لوچانو اسپالتی فصل بعد هم جایی در رختکن نراتزوری داشته باشد و پپ ماروتا با کونته برای هدایت این تیم به توافقاتی دست یافته و از همین حالا به دنبال برآورده کردن نیازهای وی است.

 

1349303

 

انتقال دیگو گودین به اینتر قطعی شده و سرگی میلینکوویچ ساویچ هافبک صرب لاتزیو، ایلکای گوندوغان هافبک آلمانی سیتی و متئو کواچیچ کروات، فهرست خرید اینتر برای تقویت ترکیب در میانه میدان هستند.

 

اینتر همچنین از شانس خوبی برای خرید دانیلو، مدافع برزیلی سیتی و متئو دارمیان از یونایتد قرار دارد و این دو بازیکن در گذشته نیز مدنظر کونته در دوران حضورش در چلسی بودند.

 

در بخش هجومی نیز به نظر می رسد جدایی مائورو ایکاردی قطعی شده و کونته دو گزینه را در این بخش در نظر دارد؛ ادین ژکو از رم یا روملو لوکاکو از یونایتد که یکی از این دو بازیکن در تابستان به ترکیب اینتر اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها