کد خبر : 1606949 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 10:21 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

استرلینگ: به هری کین رأی دادم نه فن‌دایک

رحیم استرلینگ، ستاره منچسترسیتی فاش کرد که در رأی‌گیری برای انتخاب بهترین بازیکن سال انگلیس رأی خود را به هری کین، کاپیتان تاتنهام داده و نه به ویرژیل فن‌دایک لیورپولی.

استرلینگ: به هری کین رأی دادم نه فن‌دایک

به گزارش "ورزش سه"، رأی‌گیری برای انتخاب بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس روز به روز هیجان‌انگیزتر می‌شود و تا این لحظه رحیم استرلینگ، ستاره انلگیسی منچسترسیتی و ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول پیشتازان این رای‌گیری هستند. نتیجه نهایی روز یکشنبه آینده مشخص شده و در مراسمی که در شهر لندن برگزار خواهد شد، بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس به دنیا معرفی خواهد شد.

 

اما در حالیکه ویرژیل فن‌دایک گفته بود رأی خود را به استرلینگ داده است، ملی‌پوش انگلیسی منچسترسیتی دیروز اعلام کرد نه به رقیب اصلی‌اش فن‌دایک بلکه به هم‌تیمی‌اش در تیم ملی انگلیس، هری کین تاتنهامی داده است. این در حالی است که نام هری کین در فهرست شش نفره نهایی نامزدها هم حضور ندارد. آگوئرو، فن‌دایک، هازارد، سادیو مانه، برناردو سیلوا و رحیم استرلینگ نامزدهای نهایی این جایزه هستند.

 

1400390

 

رحیم استرلینگ در این باره گفت:" اینکه من پیشتاز رای‌گیری هستم خیلی خوشحال‌کننده است ولی راستش را بخواهید اگر امسال قهرمان لیگ برتر نشویم، این رقابت فردی برایم هیچ اهمیتی نخواهد داشت".

 

ستاره منچسترسیتی در ادامه گفت:" من دوست دارم اول لیگ برتر و جام حذفی را ببریم و بعد بنشینم و به این چیزها فکر کنم. بله می‌دانم که تکلیف جایزه پیش از پایان فصل مشخص می‌شود ولی اصلا دوست ندارم این جایزه را ببرم ولی قهرمان لیگ نشویم".

 

استرلینگ در ادامه گفت:" من به هری کین رای دادم. به او رای دادم چون هری هر سال گلهای زیادی می‌زند و برای تیمش نقش بسیار مهمی دارد. هری کین برای تیمش از جان و دل مایه می‌گذارد و به خاطر تیمش هر کاری می‌کند".

 

 

دیدگاه‌ها