کد خبر : 1607193 | 05 اردیبهشت 1398 ساعت 12:47 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

همه باید برای نجات سپیدرود تلاش کنیم

دست نشان: فوتبال ناب شمالی را ارائه می دهیم

سرمربی تیم سپیدرود رشت از هواداران تیمش خواست فردا به ورزشگاه بروند و مقابل فولاد حمایت کنند.

دست نشان: فوتبال ناب شمالی را ارائه می دهیم

به گزارش ورزش سه، نادر دست نشان قبل از دیدار سپیدرود مقابل فولاد در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


شکست 4 گله انگیزه فولادی ها را بیشتر کرده


بازی حساس دیگری با تیم بسیار خوب فولاد داریم. از قبل این بازی سخت بود و الان هم با شکست بازی قبل فولاد سخت‌تر شده است. فولاد بازی گذشته‌اش را با نتیجه 4 بر یک شکست خورده است و این باعث می‌شود که انگیزه آنها در این بازی بیشتر شود و مشکلی به مشکلات ما اضافه شود.


فوتبال ناب شمالی را ارائه می دهیم


برای ما فرقی نمی‌کند. ما در هر بازی محکوم به پیروزی هستیم و تمام برنامه‌ریزی‌مان این است که مقابل تیم فولاد فوتبال ناب شمالی را ارائه دهیم و برنده میدان شویم.


موظف هستیم برای نجات سپیدرود تلاش کنیم


فولاد تیم منظم و بسیار خوبی است که در خط میانی و حمله بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارد. شیمبا با وجود اینکه سن بالایی دارد اما بازی جوانی انجام می‌دهد و به همراه دیگر مهاجمان این تیم بسیار خطرناک است. همانطور که گفتم ما موظف هستیم برای نجات سپیدرود همه تلاش خود را داشته باشیم و با همه توان این راه سخت را طی کنیم.

 

1338141


چمن مصنوعی باعث شده همیشه مصدوم بدهیم


طبیعتا ما به دلیل استفاده دائمی از چمن مصنوعی دائماً بازیکنان مصدوم داریم. در حال حاضر منصوریان، عباسی و بیات مصدوم هستند تا زمانی که مشکل سخت‌افزاری حل نشود و زمین چمن ایجاد نشود این مشکل ادامه‌دار خواهد بود.


انتظار داریم هواداران به ورزشگاه بیایند


صددرصد انتظارمان این است که فردا هواداران به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند. وقتی با مردم مواجه می‌شویم همه نگران سپیدرود هستند و برای ماندن این تیم آرزو دارند حالا ما هم انتظار داریم به دلیل اینکه به بازیکنان‌مان کمک شود هواداران استادیوم را پر کنند. حضور در ورزشگاه برای هواداران عاشق سپیدرود یک وظیفه است که تا تیم را تنها نگذارند. چون حضور آنها انرژی بازیکنان را دوچندان می‌کند.

دیدگاه‌ها