کد خبر : 1607344 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 10:00 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

پل اینس:

نوستالژی فرگوسنی، بلای جان سولسشر در یونایتد

پل اینس، ستاره سابق منچستریونایتد به رویکرد اوله گنار سولسشر، سرمربی این تیم انتقاد کرده و می‌گوید نوستالژی او نسبت به دوران سر الکس باعث عدم موفقیتش در یونایتد شده است.

نوستالژی فرگوسنی، بلای جان سولسشر در یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، پل اینس، ستاره سابق و نام‌آشنای باشگاه منچستریونایتد می‌گوید نوستالژی شدیدی که اوله گنار سولسشر، سرمربی این روزهای شیاطین سرخ به روزهای سر الکس فرگوسن در این باشگاه دارد به عامل عدم موفقیت تیم تبدیل شده و او باید به جای نگاه به گذشته، رو به آینده داشته باشد.

 

سولسشر که بعد از اخراج مورینیو به عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد منصوب شده بود بعد از نتایج بسیار خوبی که کسب کرد از ماه گذشته میلادی در این تیم دائمی شد اما بعد از آن یونایتد رو به افول گذاشته و نتایج بسیار ضعیف شیاطین سرخ در هفته‌های اخیر آینده سرمربی نروژی را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.

 

1400869

 

پل اینس که از اسطوره‌های باشگاه منچستریونایتد محسوب شده و در دوران فوتبالی خود دراین باشگاه دو قهرمانی لیگ برتر و رویهم‌رفته 10 جام قهرمانی بدست آورده با انتقاد از رویکرد سولسشر گفت:" اوله باید از سر الکس عبور کند. او حالا سرمربی منچستریونایتد است. در این مدت سولسشر نتوانسته خودش را از زیر سایه سنگین سر الکس خارج کند و او و دستیارانش فقط سعی کرده‌اند هر کاری که سر الکس انجام می‌داده را مو به مو تقلید کنند".

 

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت:" ولی آن روزها دیگر به تاریخ پیوسته و ما باید به سمت آینده حرکت کنیم. باید خاطره‌بازی را کنار بگذاریم. بله اوله در فینال چمپیونزلیگ 99 گل پیروزی‌بخش یونایتد را زده و آن زمان ستاره بزرگ شیاطین سرخ بوده ولی سولسشر الان دیگر اسطوره باشگاه نیست بلکه به عنوان سرمربی منچستریونایتد فعالیت می‌کند".

 

دیدگاه‌ها