کد خبر : 1607360 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 11:42 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

لغو مذاکرات تمدید قرارداد؛ پوگبا از من‌یو می‌رود

دیلی‌میل می‌گوید پل پوگبا به جدایی از باشگاه منچستریونایتد بسیار نزدیک شده و مدیر برنامه‌های او مینو رایولا جلسه‌اش با مدیران باشگاه درباره قرارداد جدید پوگبا را لغو کرده است.

لغو مذاکرات تمدید قرارداد؛ پوگبا از من‌یو می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد در چند وقت اخیر پر حرف و حدیث‌ترین بازیکن این باشگاه بوده و اخبار و شایعات مربوط به جدایی او از یونایتد و پیوستنش به رئال مادرید ماه‌ها است در دنیای فوتبال ورد زبان‌ها است. انتقادهای شدید به پوگبا درباره بازی‌های ضعیف و بی‌انگیزه بودن او در روزهای اخیر هم به شدت جنجال‌ها درباره ستاره فرانسوی افزوده است.

 

1400716

 

اما دو روزنامه انگلیسی سان و دیلی‌میل امروز فاش کردند که مدیر برنامه‌های پوگبا، مینو رایولا اخیراً جلسه خود با مدیران باشگاه یونایتد که قرار بوده با هدف مذاکره درباره قرارداد جدید او برگزار شود را لغو کرده و علت این اقدام او، مصمم بودن پل پوگبا به جدایی از یونایتد در تابستان پیش رو بوده است.

 

1400890

 

از قرارداد فعلی پوگبا با منچستریونایتد دو سال دیگر باقی مانده و به همین علت مدیران این باشگاه معتقدند دلیلی وجود ندارد که هر چه زودتر با خروج او از باشگاه‌شان موافقت کنند. اما از سوی دیگر دیلی‌میل می‌گوید بعد از شکست‌های اخیر شیاطین سرخ، بازیکنان این تیم نگرانند که اوله گنار سولسشر نتواند با رفتارهای عجیب و غریب پوگبا مقابله کند و این می‌تواند عاملی برای ناآرامی در رختکن باشد.

 

 

دیدگاه‌ها