کد خبر : 1607371 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 13:12 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو به دنبال ستاره‌های جوان رم و ویلا

تاتنهام برای فصل نقل و انتقال تابستانی توجه خود را به ستاره‌های جوان معطوف کرده و پوچتینو، نیکولو زانیولو از رم و جک گرلیش از آستون‌ویلا را برای انتقال به تیمش هدف گرفته است.

پوچتینو به دنبال ستاره‌های جوان رم و ویلا

pبه گزارش "ورزش سه"، باشگاه تاتنهام برای تقویت هر چه بیشتر خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی ستاره‌های جوان را هدف گرفته و مائوریسیو پوچتینو، سرمربی این تیم دو ستاره جوان را به عنوان هدفهای اصلی خود انتخاب کرده است: نیکولو زانیولو از رم ایتالیا و جک گرلیش از استون‌ویلا.

 

دیلی‌میل می‌گوید پوچتنیو فصل نقل و انتقالات را با بودجه‌ای 60 میلیون پوندی آغاز خواهد کرد که ممکن است با فروش بازیکنان خودی به حدود 100 میلیون پوند افزایش یابد.

 

1400909

 

این روزنامه انگلیسی می‌گوید پوچتینو و دستیارانش نیکولو زانیولو ستاره باشگاه رم را به عنوان یکی از هدفهای اصلی خود هدف گرفته‌اند. از آنجا که تقویت پست‌های هافبک هجومی و هافبک مرکزی برای پوچتینو بیشترین اهمیت را دارد زانیولو برای او مهره بسیار مناسبی خواهد بود.

 

زانیولوی 19ساله را بهترین بازیکن جوان فصل جاری فوتبال ایتالیا می‌دانند. این هافبک چپ‌پا از تابستان گذشته که از اینتر به رم پیوست تا کنون 33 بازی برای رم انجام داده و شش گل به ثمر رسانده است. زانیولو امسال به تیم ملی بزرگسالان ایتالیا هم راه یافته و دو بازی ملی در کارنامه دارد.

 

1400907

 

جک گرلیش، کاپیتان استون‌ویلا از دیگر مهره‌های مورد علاقه پوچتینو است و به ادعای دیلی‌میل این هافبک تهاجمی 23ساله در فصل تابستان با قراردادی 35 میلیون پوندی به تاتنهام منتقل خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها