کد خبر : 1607794 | 07 اردیبهشت 1398 ساعت 23:07 | 49.4K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع راست تیم ملی کماکان می‌درخشد

گل‌های استثنایی رضاییان و برد پر گل برای الشحانیه

رامین رضاییان در بازی امروز تیمش برابر المرخیه در جام پادشاهی خوش درخشید و دو گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

به گزارش "ورزش ‌سه"، دقایقی پیش تیم الشحانیه در چهارچوب مسابقات جام پادشاهی قطر برابر المرخیه دسته اولی قرار گرفت و در پایان موفق شد با نتیجه 4-1 حریف خود را شکست داده و راهی مرحله بعد مسابقات بشود.

 

اما رامین رضاییان در این دیدار ستاره تیمش بود و در پایان عنوان برترین بازیکن زمین را هم به دست آورد. وی در صحنه گل اول الشحانیه با سانتر زیبایی از کنار زمین مهاجم خودی را صاحب موقعیتی که این بازیکن با ضربه‌ای هوشمندانه توپ را از میان پای گلر حریف رد کرد تا تور دروازه به لرزه درآمد.

در نیمه دوم اما اوج درخشش رضاییان را شاهد بودیم. هنگام گل دوم الشحانیه یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه به دست آمد و این بازیکن ایرانی با شوت زیبا که در راه به یک بازیکن هم برخورد کرد توانست توپ را وارد دروازه حریف نه چندان مطرح خود کند.

 

اما این پایان کار برای رضاییان نبود و او توانست گل زیباتری را به نام خود ثبت کند. در صحنه گل چهارم الشحانیه باز هم ضربه آزاد مستقیمی از گوشه محوطه جریمه برای تیم آبی پوش به دست آمد و باز هم بازیکن ایرانی برای ارسال آن اقدام کرد. رضاییان این بار در صحنه جذاب تری توپ را با ضربه‌ای زیبا و مهار نشدنی به گوشه دروازه المرخیه فرستاد تا اینگونه درخشش خاصی در جام پادشاهی داشته باشد. رضاییان در چند بازی اخیر الشحانیه یکی از بازیکنان برتر آن‌ها بوده و به فرم ایده‌آل خود بازگشته و حالا در اندیشه انتقال بزرگ تری است.

 

1401484

دیدگاه‌ها