کد خبر : 1608166 | 09 اردیبهشت 1398 ساعت 13:50 | 55.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیدا شدن دو مشتری جدید برای خامس رودریگز

با وجود شایعات بسیار درباره بازگشت خامس به رئال مادرید رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند منچستریونایتد و اینتر هم به جذب ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ تمایل دارند.

پیدا شدن دو مشتری جدید برای خامس رودریگز

به گزارش "ورزش سه"،  خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی که به عنوان یار قرضی از رئال مادرید به بایرن مونیخ آمده از شرایط خود در این تیم راضی نیست و با نیکو کوواچ سرمربی این فصل بایرن مشکل دارد. این مسائل باعث شده شایعات زیادی درباره بازگشت او به رئال در پایان فصل جاری مطرح شود.

 

1401922

 

این در حالی است که بر اساس قرارداد قرضی خامس، باشگاه بایرن مونیخ می‌تواند در پایان فصل جاری با استفاده از یکی از بندهای قرارداد او، خامس را با پرداخت مبلغ مندرج در قرارداد، به صورت دائمی بازیکن این باشگاه باواریایی کند. اما اختلاف خامس با نیکو کوواچ باعث شده این احتمال کمتر مورد توجه مدیران باشگاه بایرن مونیخ قرار بگیرد.

 

اما حالا رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که رئال مادرید متوجه شده است که دو باشگاه منچستریونایتد و اینترمیلان به جذب خامس تمایل نشان داده‌اند و به همین علت فلورنتینو پرز قصد دارد تکلیف ستاره کلمبیایی را هر چه سریعتر مشخص کرده و خیالش از بابت حضور او در فصل آینده در برنابئو راحت شود.

 

اما تصمیم نهایی در این مورد را زین‌الدین زیدان خواهد گرفت چرا که در زمان امضای قرارداد سرمربی‌گری رئال با زیدان به او قول داده شده که درباره جذب بازیکنان جدید تصمیم نهایی به عهده او گذاشته خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها