کد خبر : 1608241 | 09 اردیبهشت 1398 ساعت 19:04 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش: شفر شبیه به ژوزه، فتحی تکرار رویانیان

سرمربی سابق استقلال در اقدامی که پیش از این یک مرتبه دیگر شاهد آن بودیم به تمرین این تیم رفت.

گزارش: شفر شبیه به ژوزه، فتحی تکرار رویانیان

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی استقلال روز دوشنبه به صورت رسمی از سمت خود برکنار شد تا فرهاد مجیدی جانشین او شود. سرمربی استقلال در شرایطی از سمت خود کنار رفت که این تیم در رده سوم لیگ برتر حضور دارد و شانس کسب عنوان قهرمانی را از دست داده است.


با این وجود شفر امروز به همراه ساشا فرزند خود در محل تمرین آبی ها حاضر شد اما نتوانست به محل تمرین برود و این اتفاقات به شکلی پیش رفت که ساشا به فیلمبرداری از این اتفاق پرداخت؛ رفتاری مشابه آنچه پیش از این مانوئل ژوزه سرمربی سابق پرسپولیس انجام داده بود و تبدیل به سندی برای دفاع از خود در دادگاه فیفا شده بود.
البته که پرونده ژوزه و شفر تفاوت های زیادی دارد و مسئولان استقلال رسما اعلام کردند که نیازی به شفر ندارند و این موضوع به او ابلاغ شده اما اتفاق دیگری که نوید تکرار تاریخ را می دهد، صحبت های امیرحسین فتحی است.


مدیرعامل استقلال در ادعایی حیرت انگیز اعلام کرد که تلاش می کند تا با حداقل هزینه و احتمالا هیچ هزینه ای پرونده شفر را ببندد؛ ادعایی بزرگ که تکرار ادعای رویانیان مدیرعامل وقت پرسپولیس است و در نهایت منتج به این شد که قرمزها هزینه هنگفتی را متحمل شوند و بسیاری از منابع خود را از دست بدهند.


تکرار این اتفاق با توجه به قیمت کنونی ارز و خوش خیالی مدیران استقلال می تواند باعث شود تا استقلال ضربه مهلکی در سال های آینده که احتمالا فتحی در آن حضور ندارد، بخورد و مدیران وزارت ورزش که در هفته های اخیر به شدت از فتحی ناراضی هستند و حتی شایعاتی درباره برکناری او و معاون ورزشی باشگاه را نیز مطرح کردند، باید از همین حالا برای جلوگیری از تحمیل یک ضربه بزرگ به اقتصاد این باشگاه در شرایط دشوار ارزی کشور اقدام کنند.

 


آنچه مسلم است استقلال باید مطالبات 1.2 میلیون دلاری شفر را پرداخت کند و در صورت توافق نیز مطمئنا تخفیف شفر به ویژه به دلیل وجود دلخوری های شدید، بسیار اندک خواهد بود. نادیده گرفتن این طلب و موکول کردن پرداخت آن به آینده با توجه به اضافه شدن جرائم می تواند برای استقلال بحران زده این سال، بحرانی بسیار خطرناک باشد.

دیدگاه‌ها