کد خبر : 1608253 | 09 اردیبهشت 1398 ساعت 19:59 | 108.8K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین شرایط بیگ فایو لیگ هجدهم؛

شفر مثل برانکو در نیم فصل دوم اما ..

در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر، شاگردان برانکو ایوانکوویچ توانسته اند قدرت خود را بر سایر رقباء چیره تر نشان دهند.

شفر مثل برانکو در نیم فصل دوم اما ..

به گزارش "ورزش سه"، سه هفته دیگر رقابت های لیگ برتر تمام می شود و قهرمان هجدهمین دوره آن مشخص خواهد شد.


در پایان نیم فصل اول شاهد سه تیم 31 امتیازی در صدر جدول بودیم که سپاهان، پرسپولیس و پدیده بودند و تراکتورسازی با 26 امتیاز و استقلال هم با 25 امتیاز پشت سر این دو تیم بودند.

با شروع نیم فصل دوم اما رفته رفته شرایط به سود قهرمان دو دوره اخیر مسابقات تغییر کرد؛ پرسپولیسی ها که طی دو سال اخیر با انجام بازی در روزهایی که فشردگی مسابقات بالا است، آشنا شده اند، پیش از پایان سال 97 توانستند در دیدارهای حساسی برنده باشند و با پیروزی در کلیدی ترین بازی سال که دیدار دهم فرودین ماه برابر استقلال بود، توانستند خود را از شاگردان شفر جدا کنند.

 

نیم فصل دوم برای سپاهان به خوبی نیم فصل اول نبود و آنها امتیازات حساسی مقابل فولادخوزستان، ذوب آهن و نساجی مازندران از دست دادند تا 6 امتیازی که آنها در نیم فصل گرفته بودند، به راحتی از دست برود و شکست برابر استقلال هم ضربه بدی برای این تیم بود که نتوانست از غفلت پرسپولیس در برخی بازی ها در هفته های اخیر استفاده کند.

تراکتورسازی با لیکنز بهترین تیم نیم فصل دوم رقابت ها تا میانه راه بود، اما شکست برابر سپیدرود بدترین شوک به این تیم بود که در حواشی این باخت غیرمنتظره فرو رفت؛ با این وجود اگر آنها موفق به شکست پرسپولیس در بازی رو در رو شوند، می توانند همچنان به کسب قهرمانی در دو بازی باقی مانده امیدوار باشند یا حداقل شانس سایر رقبا نظیر استقلال و سپاهان را برای گرفتن جای پرسپولیس بیشتر کنند.

 

1401986

 

 

دیگر تیم قدرتمند این دوره از مسابقات پدیده بوده که امتیازات مهمی را مقابل ذوب آهن، تراکتورسازی و نساجی مازندران از دست داد ولی در نبرد 6 امتیازی مقابل استقلال 3 امتیاز حساس گرفت تا بار دیگر برای کسب سهمیه مدعی شود.

برانکو و قلعه نویی بدون شکست و هم امتیاز با پدیده به عنوان سه تیم صدرنشین نیم فصل اول را به پایان رساندند اما در نیم فصل دوم همه تیم ها طعم شکست را چشیدند و پرسپولیس با تنها یک باخت و 7 برد از 12 بازی توانسته در هفته های اخیر فاصله اش را با تیم دوم جدول سپاهان به 5 امتیاز برساند.

 

شفر درست مثل برانکو از این 12 بازی 25 امتیاز گرفته اما به دلیل 3 شکست برابر رقبای مستقیم‌اش تراکتورسازی، پرسپولیس و پدیده و باقی ماندن فاصله پایان نیم فصل اول، در رتبه سوم جدول قرار گرفته است تا در نهایت تصمیم به جدایی اش گرفته شود.

 

دیدگاه‌ها